Prozak Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Nei, men det har vært noen tråder hvor kritikken har haglet over skrivefeil, grammatiske feil og tegnsetting. Jeg mener at det viktigste er hvor meningsfylt et innlegg er uansett om det er fullt av feil. Prozak kan til tider være ganske nådeløs når han svarer på innlegg.... "Prozak kan til tider være ganske nådeløs når han svarer på innlegg...." Javisst. Men aldri når det gjelder skrivefeil :-) "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Skjønte det, da. Får jeg vite hemmeligheten om prikkene dine? *Klem* Nope :-) "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 *biter prozak i øret* Nå begynner du å bli farlig her...:-) "......................................" 0 Siter
hidi Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 "Prozak kan til tider være ganske nådeløs når han svarer på innlegg...." Javisst. Men aldri når det gjelder skrivefeil :-) "........................................." Nei, leser du lenger ned i tråden, så rettet jeg opp det inntrykket! 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Nope :-) "..................................." Så hemmelighetsfull.. Hvordan går det med torsdagsklubben? Har du *sexet* noe i det siste? 0 Siter
sheba Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Nå begynner du å bli farlig her...:-) "......................................" Nemlig! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Så hemmelighetsfull.. Hvordan går det med torsdagsklubben? Har du *sexet* noe i det siste? Ja, men jeg har flyttet, så disiplene blir litt forvirret når de ikke finner frem :-) "........................................" 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Nemlig! Du kjenner hans erogene soner? 0 Siter
sheba Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Du kjenner hans erogene soner? hehe:) jeg er taus som graven! om du ikke har fulgt med tidligere på dol;) 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 hehe:) jeg er taus som graven! om du ikke har fulgt med tidligere på dol;) Vet ikke om interne ting. Men jeg gjetter at du har kjennskap til den beryktede *torsdagsklubbeb*? 0 Siter
hidi Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 *biter prozak i øret* *lukker øynene hardt* Er for gammel til slik åpenlys flørting! 0 Siter
sheba Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Vet ikke om interne ting. Men jeg gjetter at du har kjennskap til den beryktede *torsdagsklubbeb*? torsdag er stort sett som mandag;) aner ikke hva du sikter til... hehe 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 torsdag er stort sett som mandag;) aner ikke hva du sikter til... hehe *latterkrampe* Nei, du sier ikke det.. 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Har så mye å gjøre, så mye å føre etc. :-) "........................................." *Stryke Prosak på _magen_* 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 torsdag er stort sett som mandag;) aner ikke hva du sikter til... hehe Håper ikke at du er av den sjalu sorten... Ellers, må du gå og legge deg nå.. 0 Siter
sheba Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Håper ikke at du er av den sjalu sorten... Ellers, må du gå og legge deg nå.. *ler* hadde du sagt dette til prozak ville han fått latterkrampe! hehe skjønner du ikke en spøk? 0 Siter
sheba Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 *lukker øynene hardt* Er for gammel til slik åpenlys flørting! Det er vanlig det:-) hehe ingen fare;) 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 *ler* hadde du sagt dette til prozak ville han fått latterkrampe! hehe skjønner du ikke en spøk? Jeg skjønner spøk. Og jeg vet at Prozak er en omsvermet herremann, der damene må finne seg i å _dele_ på han... 0 Siter
sheba Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg skjønner spøk. Og jeg vet at Prozak er en omsvermet herremann, der damene må finne seg i å _dele_ på han... dele med deg? nei!!, det er ikke plass, da må du finne opp en ny ukedag;) prozak er fullbooket skjønner du... sov godt:-) 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 dele med deg? nei!!, det er ikke plass, da må du finne opp en ny ukedag;) prozak er fullbooket skjønner du... sov godt:-) Sov godt! Jeg har en bedre elsker enn deg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.