Gå til innhold

Bør jeg være engstelig?

Anbefalte innlegg

Gjest frinikks
Skrevet

I "korte" drag.

Jente slår opp med gutt, jente har kontakt med gutt hele tiden fordi gutt vil, men ikke sex. Jente vil ikke ha gutten men vil ha sex. Sexen har hun med en kompis. De er gode, venner og har vært det leenge. Vennene hvisker om jenta og kompisen, men ingen vet noe. Jenta bestemte seg for gutten igjen for noen mnd siden, og etter den bestemmelsen rører hun ikke kompis fordi det er galt. Idag er gutten og jenta kjærester, men jenta er redd for at gutten skal få vite om kompisen, at en av vennene slenger ut sine antakelser. Men ingen vet noe sikkert, det er det bare de to som vet.

Har jenta grunn til å være redd for at gutten skal få nyss om noe? Dersom han får, har han grunn til å ikke ville ha jenta? Jenta ville ALDRI vært utro eller spilt skittent fordi hun er ikke slik.

Skrevet

Noe sier meg at du er jenta? =p

Hvis dere var _on_a_brake_, så var dere det, og da har "jenta" lov å gjøre akkurat som hun vil, så lenge hun dropper det når hun er tilbake hos "gutten" igjen. Finner han det ut så får han bare tåle det. Er det stor sjanse for at han kan finne det ut er det vel best å bare si det selv.

Skrevet

Hvis dere var _on_a_brake_, så var dere det, og da har "jenta" lov å gjøre akkurat som hun vil, så lenge hun dropper det når hun er tilbake hos "gutten" igjen. Finner han det ut så får han bare tåle det. Er det stor sjanse for at han kan finne det ut er det vel best å bare si det selv.

WE_WERE_ON_A_BRRREEEAAAAK!!!!!!

Men den funket ikke helt på Rachel ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han har vel strengt tatt ikke så mye han skulle ha sagt. Hvordan han tar det er dog en annen sak.

Men så vidt jeg forstår vet felles venner om dette?

I så fall vil jeg anslå det til noe tilnærmet 100 % sikkert at gutten før eller siden får vite det.

Skrevet

WE_WERE_ON_A_BRRREEEAAAAK!!!!!!

Men den funket ikke helt på Rachel ;-)

Men jeg er enig som faen. I alle sånne typisk gutt og jentegreier så holder jeg som regel med gutten. Kanskje jeg er en mann, fanget i en (slettes ikke dum) kvinnekropp?

Gjest frinikks
Skrevet

Hehe, nei, nei, for all del, jenta er bare en jeg kjenner!!!

Ikke bare en liten break, men skikklig slutt. Og med mindre jenta selv sprekker, får ikke gutten vite noen ting. For kompisen sier ingenting, slikt vet jenta. Og kompisen har hun ikke villet røre siden hun bestemte seg for gutten.

Hodet sier at dette burde være en smal sak. Men hjertet er litt engstelig. Det var jo tross alt slutt uten tanker for noen fremtid.

;) Men fremtidsplanene forandret seg visst litt. OJ!

Gjest frinikks
Skrevet

Han har vel strengt tatt ikke så mye han skulle ha sagt. Hvordan han tar det er dog en annen sak.

Men så vidt jeg forstår vet felles venner om dette?

I så fall vil jeg anslå det til noe tilnærmet 100 % sikkert at gutten før eller siden får vite det.

Nei, det er en hemmelighet mellom jenta og kompisen. Ingen vet. De bare innbiller seg ting for å ha noe spennende å sladre om.

Skrevet

Hehe, nei, nei, for all del, jenta er bare en jeg kjenner!!!

Ikke bare en liten break, men skikklig slutt. Og med mindre jenta selv sprekker, får ikke gutten vite noen ting. For kompisen sier ingenting, slikt vet jenta. Og kompisen har hun ikke villet røre siden hun bestemte seg for gutten.

Hodet sier at dette burde være en smal sak. Men hjertet er litt engstelig. Det var jo tross alt slutt uten tanker for noen fremtid.

;) Men fremtidsplanene forandret seg visst litt. OJ!

Jeg synes ikke det høres ut som noe problem i det hele tatt jeg da. Men hvordan vet du om dette hvis det bare er jenta og gutten som vet om det?

Gjest frinikks
Skrevet

Jeg synes ikke det høres ut som noe problem i det hele tatt jeg da. Men hvordan vet du om dette hvis det bare er jenta og gutten som vet om det?

Huff ;)

OK, da, det er meg!

Skrevet

Men jeg er enig som faen. I alle sånne typisk gutt og jentegreier så holder jeg som regel med gutten. Kanskje jeg er en mann, fanget i en (slettes ikke dum) kvinnekropp?

Jeg er helt lik deg. Jeg er også veldig.. eh "gutt" av meg :)

Skrevet

Huff ;)

OK, da, det er meg!

HAH!

Gratulerer med å være ute av skapet =)

Nå er Nancy Drew så stolt av seg selv at hun rett og slett går til sengs. Men du, ikke bry deg. Det man ikke vet, har man ikke vondt av, og du har ikke gjort noe galt en gang.

Natta!

Skrevet

Jeg er helt lik deg. Jeg er også veldig.. eh "gutt" av meg :)

Godt, da skal jeg ty til deg neste gang "ingen jenter forstår meg" =)

Gjest frinikks
Skrevet

HAH!

Gratulerer med å være ute av skapet =)

Nå er Nancy Drew så stolt av seg selv at hun rett og slett går til sengs. Men du, ikke bry deg. Det man ikke vet, har man ikke vondt av, og du har ikke gjort noe galt en gang.

Natta!

Takk. Det er godt å høre... Natti natt

Gjest dowhatyouthinkisright
Skrevet

For å snu situasjonen litt da:

Ville jenta hatt lyst å vite om det hvis gutten var nede i buksene på venninna hennes i den perioden de ikke var sammen?

Hvis svaret er nei, og du ikke synes det er noe å bry seg om - så behøver du ikke å si noe. Hvis du derimot kommer til å gå og plages av dette, kommer det sikkert til å komme frem i lyset en gang du føler for å såre han uansett.

Skrevet

Nei, det er en hemmelighet mellom jenta og kompisen. Ingen vet. De bare innbiller seg ting for å ha noe spennende å sladre om.

er det kompisen HENNES eller HANS? det er en vesens forskjell.

Skrevet

*fnis*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres ut som et par med patetiske tullinger. "Innbiller seg for å ha noe å snakke om".

Herregud.

Vel, god bedring.

Gjest frinikks
Skrevet

er det kompisen HENNES eller HANS? det er en vesens forskjell.

Hennes venn. Ikke kompisen til eksen. Gutten har ikke noen relasjon til kompisen hennes.

Skrevet

Hennes venn. Ikke kompisen til eksen. Gutten har ikke noen relasjon til kompisen hennes.

Da er det en IKKE-SAK :) lykke til videre.

Gjest frinikks
Skrevet

Da er det en IKKE-SAK :) lykke til videre.

Tusen takk! Jeg blir så lettet når jeg får andres syn på saken (og som er slik jeg håper og ønsker)

;) Det er jammen greit å stille spørsmål til folk det ikke gjør noe om vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...