Gjest siste nytt Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 http://www.side2.no/musikk/article757987.ece 0 Siter
nestenlege Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Nå synes jeg det har vært mye oppmerksomhet og til tider mye drittkasting rundt JWD. Kan vi ikke la temaet ligge? i alle fall bør vi la familien få være litt alene med sorgen og vi andre kan vente til de evnt. publiserer den endelige obduksjonsrapporten. Og hvis han evnt skulle tatt sitt eget liv så er det desto mer tragisk, men vi bør ha oss frabedt all spekuleringen. Det finnes faktisk en rekke årsaker til at unge mennesker dør. 0 Siter
Gjest josefine1 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Nå synes jeg det har vært mye oppmerksomhet og til tider mye drittkasting rundt JWD. Kan vi ikke la temaet ligge? i alle fall bør vi la familien få være litt alene med sorgen og vi andre kan vente til de evnt. publiserer den endelige obduksjonsrapporten. Og hvis han evnt skulle tatt sitt eget liv så er det desto mer tragisk, men vi bør ha oss frabedt all spekuleringen. Det finnes faktisk en rekke årsaker til at unge mennesker dør. Enig med deg. 0 Siter
Gjest siste nytt Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Nå synes jeg det har vært mye oppmerksomhet og til tider mye drittkasting rundt JWD. Kan vi ikke la temaet ligge? i alle fall bør vi la familien få være litt alene med sorgen og vi andre kan vente til de evnt. publiserer den endelige obduksjonsrapporten. Og hvis han evnt skulle tatt sitt eget liv så er det desto mer tragisk, men vi bør ha oss frabedt all spekuleringen. Det finnes faktisk en rekke årsaker til at unge mennesker dør. Jeg spekulerte ikke i noe. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Nå synes jeg det har vært mye oppmerksomhet og til tider mye drittkasting rundt JWD. Kan vi ikke la temaet ligge? i alle fall bør vi la familien få være litt alene med sorgen og vi andre kan vente til de evnt. publiserer den endelige obduksjonsrapporten. Og hvis han evnt skulle tatt sitt eget liv så er det desto mer tragisk, men vi bør ha oss frabedt all spekuleringen. Det finnes faktisk en rekke årsaker til at unge mennesker dør. Enig i at det nå har vært nok oppmerksomhet og spekulasjoner rundt JWD. Vennligst ikke post flere innlegg om dette temaet. 0 Siter
Gjest siste nytt Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Enig i at det nå har vært nok oppmerksomhet og spekulasjoner rundt JWD. Vennligst ikke post flere innlegg om dette temaet. Takk. Og beklager innlegget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.