Gjest Ricco Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 Hej Siden for 1½ uge siden har jeg haft en tiltagende hovedpine. den er nærmest forrest på hovedet, følger panden og går mod tiningerne.. For ca. en uge iden blev det rigtigt slemt. Jeg har før haft spændingshovedpiner, men denne her er absolut ikke som dem, den her er mere tung hvis man kan sige dte på den måde. I løbet af dagen begyndte der så at komem lidt nakkestivhed, og efter at jeg ahvde forsøgt at hvile mig lidt blev det værre. Under fysisk aktivitet lagde jeg ikek så meget mærke til nakkestivheden, men hovedpinen gjor de det svært at fokusere ordentligt. Og efter fysisk aktivitets udførsel var det som om nakkestivheden kom tilbage med dobbelt effekt. Samtidig har jeg haft svag feber, sådan omkring 37,6-38. Har ikke andre tegn som kunne være tegn på influenza, hverken kvalme, snottet, tilstoppet næse, sløj, så det bekymrer mig lidt. Men har måttet opgive at læse lektier pga koncentrationen ikke kunne opretholdes pga manglende foklusevne. Her ca. en uge efter det var rigtig slemt er det begyndt at blive bedre, men der kommer dage hvor det hele ligesom er der. Som om nakkestivheden kommer og går, men hele tiden er der en smule, dog ikek væsentligt. Feberen er blev mærkelig, for min temperatur svinger mellem 35 og 37,8. så egentlig feber er der ikke! Hvad kan det være? Er det bare en normal spændingshovedpine, eller er der noget det kan være symptomer på? Og kan det være migræne? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24852-hovedpinenakkestivhedsvingende-temperamtur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi Skrevet 16. april 2001 Del Skrevet 16. april 2001 Mitt tips vil avgjort være spenningshodepine, men jeg har jo ikke gjort noen undersøkelse av deg .... Kanskje du skulle oppsøke lege med tanke på det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24852-hovedpinenakkestivhedsvingende-temperamtur/#findComment-103844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.