Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å få "linjal" (cm-mål på siden og oppe/nede) i paint? Skulle tegnet en grovtegning av badet mitt med så nøyaktige mål som mulig og det klarer jeg ikke på "frihånd" altså.

Har det på ruteark, men det ser så lite proft ut. :o)

Gjest bruk word
Skrevet

Hvorfor tegner du ikke bare i Word da?

Paint er vel mest for lek og moro for barn...

Skrevet

Hvorfor tegner du ikke bare i Word da?

Paint er vel mest for lek og moro for barn...

Word er vel ikke akkurat designet for tegning...

Gjest bruk word
Skrevet

Word er vel ikke akkurat designet for tegning...

Hvis man skal tegne firkant blokker for en skisse over bolig fungerer det helt fint, hvertfall mye bedre enn paint. Regner med hun ikke har så mange bedre alternativer siden hun spør...

Skrevet

Hva velger du på veggene, da, Lillemus?

Helt utenfor temaet - jeg vet...

Skrevet

Hva velger du på veggene, da, Lillemus?

Helt utenfor temaet - jeg vet...

Aner ikke. :o) Kommer en fyr på befaring på tirsdag, så jeg får se når jeg kommer så langt at jeg skal på butikken og velge! Gøy!

Skrevet

Aner ikke. :o) Kommer en fyr på befaring på tirsdag, så jeg får se når jeg kommer så langt at jeg skal på butikken og velge! Gøy!

Oi, spennende! Og prisen blir også spennende.

Skrevet

Oi, spennende! Og prisen blir også spennende.

Jeg kan ikke snakke med min kjære om badet for hver gang jeg tror jeg har bestemt meg så kommer det:"Men det kan du jo ikke gjøre! Vaskemaskina kommer for langt frem" eller "det blir ikke plass sånn, da må du snu den denne veien".... *Snøft* Mannfolk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...