Lillemus Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Er det mulig å få "linjal" (cm-mål på siden og oppe/nede) i paint? Skulle tegnet en grovtegning av badet mitt med så nøyaktige mål som mulig og det klarer jeg ikke på "frihånd" altså. Har det på ruteark, men det ser så lite proft ut. ) 0 Siter
Gjest bruk word Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hvorfor tegner du ikke bare i Word da? Paint er vel mest for lek og moro for barn... 0 Siter
citoyen Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hvorfor tegner du ikke bare i Word da? Paint er vel mest for lek og moro for barn... Word er vel ikke akkurat designet for tegning... 0 Siter
Gjest bruk word Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Word er vel ikke akkurat designet for tegning... Hvis man skal tegne firkant blokker for en skisse over bolig fungerer det helt fint, hvertfall mye bedre enn paint. Regner med hun ikke har så mange bedre alternativer siden hun spør... 0 Siter
citoyen Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Last ned Gimp: http://www.gimp.org/windows/ Skru på rutenett med Vis > Rutenett Still inn størrelse på rutenettet med Bilde > Still inn rutenett 0 Siter
org Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hva velger du på veggene, da, Lillemus? Helt utenfor temaet - jeg vet... 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Hva velger du på veggene, da, Lillemus? Helt utenfor temaet - jeg vet... Aner ikke. ) Kommer en fyr på befaring på tirsdag, så jeg får se når jeg kommer så langt at jeg skal på butikken og velge! Gøy! 0 Siter
org Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Aner ikke. ) Kommer en fyr på befaring på tirsdag, så jeg får se når jeg kommer så langt at jeg skal på butikken og velge! Gøy! Oi, spennende! Og prisen blir også spennende. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Oi, spennende! Og prisen blir også spennende. Jeg kan ikke snakke med min kjære om badet for hver gang jeg tror jeg har bestemt meg så kommer det:"Men det kan du jo ikke gjøre! Vaskemaskina kommer for langt frem" eller "det blir ikke plass sånn, da må du snu den denne veien".... *Snøft* Mannfolk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.