Gå til innhold

Betale gammel regning.

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Da kan du gjøre det. Og så mailer du netcom og kopi av kvitteringen så du får åpnet telefonen din kjapt.

Kult! :-)

Den kan ringes inn på da, men får jeg ringt ut..Nope! :-I

laguna1365380434
Skrevet

Da kan du gjøre det. Og så mailer du netcom og kopi av kvitteringen så du får åpnet telefonen din kjapt.

Skrevet

Jeg har ringt til deg jeg, ikke så viktig altså, men ingen tok den. Men det kan jo hende du var sløv ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har ringt til deg jeg, ikke så viktig altså, men ingen tok den. Men det kan jo hende du var sløv ;o)

Å? Da var jeg nok sløv..Eller sov..Eller hadde en annen samtale..Hm. Sikkert siste, for da vet jeg at ting ikke vises på tapte anrop. Men hva skjedde med call waiting? Jeg har da egentlig det.

:-)

Skrevet

Hey..lurt! Nå sjekket jeg tidligere kvitteringer og de har samme KID! :-)

Noe fakturanr finner jeg dog ikke. MÅ jeg ha med det?

Du har alltid sånn ubestridelig orden i sysakene du Gemini! Det er flott for ånne kløner som meg!

:-)

Tro meg, jeg har mye mindre orden i sysakene enn du tror... Du skulle bare sett hjemme hos meg... *LOL*

Men nei, du trenger ikke annet enn KID-nr, så hvis alle tidligere regninger har identisk KID, så er det nok også for denne betalingen.

Skrevet

Sikker på at du ikke får ringt Netcoms kundenr.?

Mener det var sånn før i tida, at eneste nr. du kunne ringe fra stengt tlf. var 112 og så til Netcom da, 05050.

laguna1365380434
Skrevet

Sikker på at du ikke får ringt Netcoms kundenr.?

Mener det var sånn før i tida, at eneste nr. du kunne ringe fra stengt tlf. var 112 og så til Netcom da, 05050.

Neida, telefoner til NetCom koster maaange penger. Med telefonkø der kunden betaler, og full pakke..Been there, tried that..;-)

Skrevet

Lurt, takk!:-) Men nå fant jeg noen kvitteringer, og de har samme KIDnr som denne regninga fra august..Da må jeg vel kunne smekke på det også?

Da hadde jeg gjort det, ja. Noen har bare kundereferanse som kidnr.

Skrevet

Aha! *demre*

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...