Gå til innhold

Folk innimellom..Ville dere akseptert følgende?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Siden det er 30-årslag antar jeg at gjestene også er voksne og tilregnelige?

I så fall synes jeg oppførselen er helt uakseptabel, og du trenger ikke føle deg forpliktet til å invitere dem en annen gang.

Jada, ikke snakk om oppløpne 15åringer, men to voksne menn.

Gidder ikke å invitere dem lenger jeg altså.

:-)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

28

• mariaflyfly

4

• flisa

3

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Nei. Når du først er i oppdragerhjørnet, så synes jeg at disse to ikke skal inviteres, i hvertfall ikke før de selv har tatt initiativ og en generøs del av utgftene til nye selskapeligheter.

Nei, jeg har falktisk veldig liten lyst. Saken stiller selvfølgelig annerledes om de faktisk viser ntydninger til forståelse for at de oppfører seg ille, og bidrar med humør, eget øl og normale manerer en annen gang..:-)

laguna1365380434
Skrevet

"Hva synes dere? Ville dere bedt disse idiotene på noe en annen gang?"

Nei.

Jeg har også særdeles lite lyst til det.

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, laguna, du er altfor snill :o)

Jeg hadde hevet dem ut og aldri latt dem komme igjen.

Jeg skal ikke være grei med dem nå..Jeg fikk litt nok.

laguna1365380434
Skrevet

Nei, jeg gidder ikke ha folk som ikke klarer å oppføre seg i mitt hus.

Eller, om vi snakker om 14 åringer ville jeg gitt dem en sjanse til å vise forbedringspotensiale ;)

Neida, de er voksne menn. Og nå ble jeg _skikkelig_ lei av dem.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg så ikke nicket ditt før jeg begynte å lese, men skjønte med en gang at dette er det laguna som har skrevet:-) Det så jeg jo da jeg hadde lest hele innlegget.

Ut i fra hvordan du er, som du har beskrevet her tidligere, så har du å takke deg selv litt for at du har slike kamerater og tillater dette.

Denne gangen har du faktisk lov til å være grinete og sur:-)

Det synes jeg også. Jeg har ikke lyst til at de skal komme hit flere ganger på fest.

laguna1365380434
Skrevet

De var altfor frekke og jeg ville IKKE bedt de igjen! Jeg blir nesten litt sjokkert over at enkelte kan oppføre seg på den måten der.

Jeg har ikke opplevd at noen har tatt seg SÅ til rette her, og jeg hadde ikke likt at noen var så masete og kom timer før en avtale. Respektløst.

Jeg synes også de oppførte seg sjokkerende ille (de hadde ikke med pakke!) De skal ikke hit på neste fest.

Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna! Makan til mangel på folkeskikk!

laguna1365380434
Skrevet

Hehe. :)

Jeg ville nok bedt dem (for ikke å være kjip), men jeg forstår frustrasjonen din.

Disse vennene dine. Er det ikke det ene så er det det andre. :)

Sannelig..;-) Litt av en bande!

Men de to der altså. Jeg tror sannelig jeg skal være litt hard mot dem og holde unna. Så får de heller kommetilbake om de lærer seg hvordan man sitter på stoler.

laguna1365380434
Skrevet

Slike idoter har jeg knapt hørt om og i det hele tatt å skulle snakke med eller omgås slike er selvsagt helt uaktuelt.

Nei, de var sannelig drøye synes jeg!

Skrevet

Neida, de er voksne menn. Og nå ble jeg _skikkelig_ lei av dem.

"voksne menn"

Jeg skjønner at "voksne" henspeiler på alder og ikke tilstand ;-)

For min del var det særlig det med å troppe opp for tidlig som hadde gjort meg pissed off. Timene før gjester er de travleste timene som fins :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skjønner at du blir irritert, men "kjenner" jeg deg rett så tilgir du nok om noen dager:)

Vedder på at de befinner seg på din hallowenfest når den tid kommer.

Hehe..:-)

Men nå lurer jeg på om jeg ikke skal fortsette å være litt forbanna på dem. De er ikke inbdt enda, og jeg er neggu ikke sikker på om de blir heller. Vil ikke ha dem her.

laguna1365380434
Skrevet

Men mindre de var svæært gode venner av meg og ellers oppførte seg noenlunde normalt, hadde jeg ikke bedt dem flere ganger, nei.

De er hvertfall svææært gode venner av andre gode venner (somoppfører seg!) Tror jeg skal være litt hard med dem nå, og sette ned foten. Jeg ble SUR på dem.

laguna1365380434
Skrevet

Herregud, så dårlige folk.

Ja, ikke sant? Ble helt sjokkert av dem, selvom jeg har sett dem før, for å si det sånn.

laguna1365380434
Skrevet

Hvor gamle er dere? :) Du burde få deg noen voksne venner.

Hehe..Kanskje det. Problemet er at de ER voksne.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes du skal droppe dem - og bytte dem ut med hyggelige jenter fra DOL :)

De er selvfølgelig velkomne når som helst! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna! Makan til mangel på folkeskikk!

Ja, ikke sant? :-o Jeg ble forbanna..Her stresser jeg, arrangerer og ber..Også makan!

laguna1365380434
Skrevet

"voksne menn"

Jeg skjønner at "voksne" henspeiler på alder og ikke tilstand ;-)

For min del var det særlig det med å troppe opp for tidlig som hadde gjort meg pissed off. Timene før gjester er de travleste timene som fins :)

Ja det var ikke særlig kult..Også begynne å rote på kjøkkenet jeg akkurat hadde vasket før noen av de andre hadde kommet.

Ikke var jeg særlig begeistret for at de så på det som sin rett og sitte igjen oppe hos meg og "passe" boozen, mens vi andre gikk ut heller.

(Og andre folk kan GODT låne leiligheten min litt, selvom jeg ikke er hjemme, det er ikke det..Men disse to? nei. roter, tar seg til rette..Og de feiret noens 30årsdag!..:-o)

Gjest Persille
Skrevet

De er selvfølgelig velkomne når som helst! :-)

Cool :)

*lover å ikke komme for tidlig (er alltid litt sen), ta med egen drikke - og evnt. spleise på det som skal spleises på*

Og, jeg er flink til å rydde om det trengs etterpå :)

Skrevet

Jeg tror kanskje ikke det finnes _noe_ som gjør meg mer grenseløst forbanna enn sånne som forsyner seg av mine ting uten å spørre, og syter når man tar ansvar og arrangerer noe. Fuck them.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...