Gå til innhold

Folk innimellom..Ville dere akseptert følgende?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Cool :)

*lover å ikke komme for tidlig (er alltid litt sen), ta med egen drikke - og evnt. spleise på det som skal spleises på*

Og, jeg er flink til å rydde om det trengs etterpå :)

Se der ja, sånn skal det være!:-)

Men man burde faktisk ta en øl en dag. Glimtipper og jeg har snakket litt om det, og du er jo selvskreven som en som bør være med på det.

:-)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

28

• mariaflyfly

4

• flisa

3

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror kanskje ikke det finnes _noe_ som gjør meg mer grenseløst forbanna enn sånne som forsyner seg av mine ting uten å spørre, og syter når man tar ansvar og arrangerer noe. Fuck them.

ja faktisk, fuck them.

Det blir sikkert festeligere uten sjefs-snylterene også slipper jeg å gå rundt med anstrengt smil hele kvelden fordi de to gjør et eller annet uhørt. (for det kommer de garantert til å gjøre igjen)

Skrevet

ja faktisk, fuck them.

Det blir sikkert festeligere uten sjefs-snylterene også slipper jeg å gå rundt med anstrengt smil hele kvelden fordi de to gjør et eller annet uhørt. (for det kommer de garantert til å gjøre igjen)

Fint. Men når halloween nærmer seg, så kommer jeg til å minne deg på at vi ble enige om dette.

Skrevet

Hehe..Kanskje det. Problemet er at de ER voksne.

Nei - det er de så langt i fra.

laguna1365380434
Skrevet

Fint. Men når halloween nærmer seg, så kommer jeg til å minne deg på at vi ble enige om dette.

Kult! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Nei - det er de så langt i fra.

Noen jævla dimlinger er de i hvertfall, uansett alder og mental så.

Skrevet

Se der ja, sånn skal det være!:-)

Men man burde faktisk ta en øl en dag. Glimtipper og jeg har snakket litt om det, og du er jo selvskreven som en som bør være med på det.

Snakket med SDD, han er interessert :)

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg har som en liten leveregel at "hvis man vil være bedre, får man være bedre". Men noen ganger får det være grenser for hva man skal finne seg i.

Jeg har ALLTID åpent hus for alle når jeg skal ha fest. Disse to? Nope. Fat chance Harry.

Forresten- jeg skal også ha halloweenparty. Hva skal du servere? Jeg skal ha en blålilla velkomstpunsj. Men skummel mat? Har du tips???

Gjest Quikksilver
Skrevet

Hvor fant du i sin tid disse vennene? på plata?

Minner meg om Randi og Ronny i Pelle parafins bøljeband de to du nevner! ;)

Skrevet

Jeg har som en liten leveregel at "hvis man vil være bedre, får man være bedre". Men noen ganger får det være grenser for hva man skal finne seg i.

Jeg har ALLTID åpent hus for alle når jeg skal ha fest. Disse to? Nope. Fat chance Harry.

Forresten- jeg skal også ha halloweenparty. Hva skal du servere? Jeg skal ha en blålilla velkomstpunsj. Men skummel mat? Har du tips???

Skummel mat må jo være hjemmelaget pasta i figurer - med rød saus......

laguna1365380434
Skrevet

Snakket med SDD, han er interessert :)

Så kult! Dette kan jo bli kjempegøy! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg strir også med maten:-/ Je har også tenkt punsj, en såkalt "vampyr-bolle" som jeg av alle ting fant oppskrift på i Nemi, og evt bloodymarys.

Men på snopfronten..-nope.

Ellers har jeg litt dill, små flaggermus til strø på bordet, hodeskallepynt, skumle håndjern, etc..

Også har jeg heller ikke bestemt kostyme enda..Menmen..Lenge til enda da!

Lykke til med ditt!

laguna1365380434
Skrevet

Hvor fant du i sin tid disse vennene? på plata?

Minner meg om Randi og Ronny i Pelle parafins bøljeband de to du nevner! ;)

En skulle nesten tro det..;-P De er "arvegods". venner av venner.

Skrevet

Hehe..:-)

Men nå lurer jeg på om jeg ikke skal fortsette å være litt forbanna på dem. De er ikke inbdt enda, og jeg er neggu ikke sikker på om de blir heller. Vil ikke ha dem her.

Du kan jo invitere dem, men bruke de håndjerna på dem som straff fra sist fest.

Så får de bare det du velger å servere dem ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Du kan jo invitere dem, men bruke de håndjerna på dem som straff fra sist fest.

Så får de bare det du velger å servere dem ;-)

*lol* Kjempeide! ;-)

Skrevet

Nei, disse ville jeg ikke giddet å hatt som venner. Hva er vitsen med å omgås sånne tullinger?

Skrevet

Neida, de er voksne menn. Og nå ble jeg _skikkelig_ lei av dem.

Det er ikke kult å være den som sier nei, men noen ganger må man bare og denne gangen må du. Eller gjøre som Gemini sier, lenke dem sammen et sted. Så kan du gjøre dem som en del av Halloween dekorsjonen, gi dem noen piskeslag og helle over blod ;)

Skrevet

Jeg hadde blitt ganske forbanna ja... de hadde ikke kommet inn til meg igjen nei

laguna1365380434
Skrevet

Det er ikke kult å være den som sier nei, men noen ganger må man bare og denne gangen må du. Eller gjøre som Gemini sier, lenke dem sammen et sted. Så kan du gjøre dem som en del av Halloween dekorsjonen, gi dem noen piskeslag og helle over blod ;)

Hehehe! Det hadde vært utrolig gøy å gjøre! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...