Gå til innhold

Folk innimellom..Ville dere akseptert følgende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke være grei med dem nå..Jeg fikk litt nok.

:-)

Jeg synes du skulle fått mye nok. Jeg skal minne deg på det før party at du ikke ber de folka en gang til.

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

28

• mariaflyfly

4

• flisa

3

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I all verden hva slags folk er dette????? Det går jo bare ikke ann!!

Skrevet

Nix, det der ville vært siste gang sånne naut satte sine ben i min leilighet.

Håper du sa klart i fra!

Skrevet

Hva jeg synes?

Må man være blakk og kjip for å kjenne laguna? Du må da kunne omgå personer som ikke er inkassokjendiser?

Også er du forbanna lettlurt.

Hva er adressa di?

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg må le! Du er så snill, så snill - du stiller alltid opp for alle, og du sier aldri nei.

Kanskje du skal lære deg dette ordet: NEI!!! Dattera mi på 14 mnd kan ordet allerede ;P

Du lar deg utnytte. Kvitt deg med sånne dårlige avleggere av dine venner.

Jeg hadde aldri akseptert slik oppførsel.

Skrevet

My god, ass! For noen kjipe folk! Det grenser nesten til historien om SDDs flaskepantkompis, spørru meg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

My god, ass! For noen kjipe folk! Det grenser nesten til historien om SDDs flaskepantkompis, spørru meg!

Altså: Panteren er ikke en kompis.

Jeg har derimot en kompis som ringte kompisen som kjørte nyttårsfesten i år og sa han kom for å hente øl-ene han lot stå igjen på nyttårsaften. Det var mer enn 1 måned etter nyttårsaften. Jeg og kompisen satt da og så fotball og drakk resteøl fra nyttårsaften.

Han kom og hentet 4-5 Carlsberg han hadde latt stå igjen. Heldigvis hadde vi ikke begynt å drikke dem. :)

Skrevet

Altså: Panteren er ikke en kompis.

Jeg har derimot en kompis som ringte kompisen som kjørte nyttårsfesten i år og sa han kom for å hente øl-ene han lot stå igjen på nyttårsaften. Det var mer enn 1 måned etter nyttårsaften. Jeg og kompisen satt da og så fotball og drakk resteøl fra nyttårsaften.

Han kom og hentet 4-5 Carlsberg han hadde latt stå igjen. Heldigvis hadde vi ikke begynt å drikke dem. :)

Hehe, var sånn det var, ja. Det er uansett en bra story! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, var sånn det var, ja. Det er uansett en bra story! ;)

Enkelte er rimelig smålige. :)

Skrevet

Enkelte er rimelig smålige. :)

Ja, enkelte eier rett og slett ikke skam i livet.

Skrevet

Det sier seg selv.. ville ikke invitert sånne idioter på mine fester!! -garantert!

Gjest Persille
Skrevet

Se der ja, sånn skal det være!:-)

Men man burde faktisk ta en øl en dag. Glimtipper og jeg har snakket litt om det, og du er jo selvskreven som en som bør være med på det.

:-)

I'm in - uten tvil :)

Bare si fra hvor og når!

Skrevet

Når jeg ser på alle posene med upantede flasker i garasjen, skulle jeg nesten ønske at vi hadde noen slike venner som gladelig tok med seg panten hjem! ;-)

Skrevet

Når jeg ser på alle posene med upantede flasker i garasjen, skulle jeg nesten ønske at vi hadde noen slike venner som gladelig tok med seg panten hjem! ;-)

Jeg har innført ny ordning på jobb, for der er jeg lei av å se på all flaskepanten som hoper seg opp. Den som skal handle inn til vinlotteriet hver fredag, tar med seg det som skal pantes, også puttes det i vinpotten. Og har man mange flasker på kontoret sitt kan det være verd et ekstra lodd. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...