Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har virkelig dritt meg ut! Er så lei meg, skjønte ikke at det var deg selv du rettet på! *legger meg langflat og ber om unnskyldning* Alt i orden! Du hadde uansett rett også i at ordbruken min virket arrogant. Og det er lett å misforstå, når man leser fort gjennom en trådrekke. Ha det godt! 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Vasket, vasket, ryddet, støvsugd, sugd, vasket litt mer, vasket opp, vasket klær, brettet klær, vært på søppeldynga med søppel, vært på butikken, vasket og ryddet enda mer. Så nå sitter jeg med beina oppi sofaen og drikker cola, skuer utover min strøkne stue og har innmari god samvittighet. 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Vasket, vasket, ryddet, støvsugd, sugd, vasket litt mer, vasket opp, vasket klær, brettet klær, vært på søppeldynga med søppel, vært på butikken, vasket og ryddet enda mer. Så nå sitter jeg med beina oppi sofaen og drikker cola, skuer utover min strøkne stue og har innmari god samvittighet. Så flink du er! Men har du rukket å sugd også midt oppi alt det andre? Du er utrolig effektiv 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 jeg har vært på jobb og etterpå på fjelltur. Nå har jeg spist framfor pc samtidig som jeg har forberedt noe til jobb i mårra 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Så flink du er! Men har du rukket å sugd også midt oppi alt det andre? Du er utrolig effektiv Jada, tok det mens han satt på kjøkkenbenken. Jeg slapp ikke engang oppvaskbørsten. 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jada, tok det mens han satt på kjøkkenbenken. Jeg slapp ikke engang oppvaskbørsten. Hjelpe meg. Ja vi kan dette med å gjøre mer enn en ting om gangen. 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Så effektiv du er, da! Vil prøve å bli like flink.. Hehe. Syns ikke jeg var mer effektiv enn mange av de andre i denne tråden 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hehe. Syns ikke jeg var mer effektiv enn mange av de andre i denne tråden Mye mer effektiv enn meg, i hvertfall. Ha en fin dag! 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Mye mer effektiv enn meg, i hvertfall. Ha en fin dag! i lige måde, du 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.