Mary Poppins Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har hørt noe rykter om at det finnes en slags "smoothiekiosk" i strandgaten, noen som vet om det stemmer og når den stenger? *gidder ikke lage selv og vil ta seg en spasertur* 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Tenk om vi har passert hverandre i strandgaten før *grøss* (men sorry, jeg vet ikke, men venter spent på svar) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Tenk om vi har passert hverandre i strandgaten før *grøss* (men sorry, jeg vet ikke, men venter spent på svar) Det bor mange mennesker i bergen, men sjansen er der ja. Kanskje vi har vært inne på galleriet, H&M f.eks samtidig også.. hvem vet 0 Siter
Gjest Strawberryblonde Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Vet ikke om noe i Strandgaten, men hva med "fruktbar" like ved Garage (tror jeg)? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Vet ikke om noe i Strandgaten, men hva med "fruktbar" like ved Garage (tror jeg)? Hmm kan ikke si at jeg noen gang har sett det der? Men jeg kan jo ta turen bortom og se 0 Siter
Gjest Strawberryblonde Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hmm kan ikke si at jeg noen gang har sett det der? Men jeg kan jo ta turen bortom og se Fant en internettside nå, og den stengte visst klokken fem. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Litt lengre å gå, men "På Høyden" har kjempegode smoothies. Ligger (som navnet sier) på Nygårdshøyden, like bortenfor SV fakultetet. 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Det bor mange mennesker i bergen, men sjansen er der ja. Kanskje vi har vært inne på galleriet, H&M f.eks samtidig også.. hvem vet Gulp. Og jeg tar 90 og 20-24 bussene daglig fra x-hibition, og der er jo alle som bor i bergen innom ganske ofte =) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Gulp. Og jeg tar 90 og 20-24 bussene daglig fra x-hibition, og der er jo alle som bor i bergen innom ganske ofte =) De bussene går jo ved fisketorget??? Jeg tar de bussene jeg også men da sikkert den andre veien. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Fant en internettside nå, og den stengte visst klokken fem. Har du link? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Litt lengre å gå, men "På Høyden" har kjempegode smoothies. Ligger (som navnet sier) på Nygårdshøyden, like bortenfor SV fakultetet. Takk for tips Det ble jordbærsmoothie fra McDonalds idag Men skal prøve den på høyden neste gang 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 De bussene går jo ved fisketorget??? Jeg tar de bussene jeg også men da sikkert den andre veien. Åh. Ja det er det nok andre veien. Shit =) 0 Siter
Gjest Strawberryblonde Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Har du link? http://www.fruktbar.no/ Har aldri vært der selv, så jeg aner ikke om smoothiesene(?) er gode. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 http://www.fruktbar.no/ Har aldri vært der selv, så jeg aner ikke om smoothiesene(?) er gode. Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.