Gå til innhold

Hvor kjøpe smoothie i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt noe rykter om at det finnes en slags "smoothiekiosk" i strandgaten, noen som vet om det stemmer og når den stenger?

*gidder ikke lage selv og vil ta seg en spasertur*

Skrevet

Tenk om vi har passert hverandre i strandgaten før

*grøss*

(men sorry, jeg vet ikke, men venter spent på svar)

Skrevet

Tenk om vi har passert hverandre i strandgaten før

*grøss*

(men sorry, jeg vet ikke, men venter spent på svar)

Det bor mange mennesker i bergen, men sjansen er der ja. Kanskje vi har vært inne på galleriet, H&M f.eks samtidig også.. hvem vet :)

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

Vet ikke om noe i Strandgaten, men hva med "fruktbar" like ved Garage (tror jeg)?

Skrevet

Vet ikke om noe i Strandgaten, men hva med "fruktbar" like ved Garage (tror jeg)?

Hmm kan ikke si at jeg noen gang har sett det der? Men jeg kan jo ta turen bortom og se :)

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

Hmm kan ikke si at jeg noen gang har sett det der? Men jeg kan jo ta turen bortom og se :)

Fant en internettside nå, og den stengte visst klokken fem.

Skrevet

Litt lengre å gå, men "På Høyden" har kjempegode smoothies.

Ligger (som navnet sier) på Nygårdshøyden, like bortenfor SV fakultetet.

Skrevet

Det bor mange mennesker i bergen, men sjansen er der ja. Kanskje vi har vært inne på galleriet, H&M f.eks samtidig også.. hvem vet :)

Gulp. Og jeg tar 90 og 20-24 bussene daglig fra x-hibition, og der er jo alle som bor i bergen innom ganske ofte =)

Skrevet

Gulp. Og jeg tar 90 og 20-24 bussene daglig fra x-hibition, og der er jo alle som bor i bergen innom ganske ofte =)

De bussene går jo ved fisketorget??? Jeg tar de bussene jeg også men da sikkert den andre veien.

Skrevet

Fant en internettside nå, og den stengte visst klokken fem.

Har du link? :)

Skrevet

Litt lengre å gå, men "På Høyden" har kjempegode smoothies.

Ligger (som navnet sier) på Nygårdshøyden, like bortenfor SV fakultetet.

Takk for tips :) Det ble jordbærsmoothie fra McDonalds idag ;) Men skal prøve den på høyden neste gang :)

Skrevet

De bussene går jo ved fisketorget??? Jeg tar de bussene jeg også men da sikkert den andre veien.

Åh. Ja det er det nok andre veien. Shit =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...