Gjest nettopp fått cd-brenner Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Går det an?. Har noen dokumenter som jeg skulle ha brent på CD og helst passordbeskyttet. Siden jeg ikke har så mange CD'er igjen vil jeg helst ikke eksperimentere hvis det ikke går an. Går det an? 0 Siter
Gemini Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Word-dokumenter, eller andre formater? 0 Siter
Gjest nettopp fått cd-brenner Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Word-dokumenter, eller andre formater? open office 0 Siter
Gemini Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 open office Hvis Open Office har en passord-funksjon i "File - Save as - Options" eller lignende valg, så følger det passordet selvsagt med når dokumentet blir brent på CD'en. Hvis ikke open office har passord-funksjon, så kan du sikkert finne en måte å beskytte dokumentet på, på http://www.digi.no/nettjuveler 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.