Gjest raskt pass Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hva kan man gjøre for å få nytt pass på under en uke? - Er det noen stasjoner som er raskere enn andre? - Kan man betale med kreditkort (Visa/Master) på politistasjonen? Takk for svar. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Passet mitt kom i posten neste arbeidsdag (søkte på fredag, fikk det på mandag), samboeren min fikk det også neste dag. Jeg måtte betale kontant, 990 kr, men jeg vet ikke om det gjelder på alle lensmannskontor. 0 Siter
oslogutt Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Passet mitt kom i posten neste arbeidsdag (søkte på fredag, fikk det på mandag), samboeren min fikk det også neste dag. Jeg måtte betale kontant, 990 kr, men jeg vet ikke om det gjelder på alle lensmannskontor. Takk for svar. Jeg lurte egentlig på om det var raskere å levere inn på f.eks Stovner eller Manglerud i stedet for på Grønland. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Takk for svar. Jeg lurte egentlig på om det var raskere å levere inn på f.eks Stovner eller Manglerud i stedet for på Grønland. Det vet jeg ikke, jeg bor ikke i Oslo. Det går sikkert like raskt uansett hvor du går. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Takk for svar. Jeg lurte egentlig på om det var raskere å levere inn på f.eks Stovner eller Manglerud i stedet for på Grønland. Det er i hvert fall kjapt på sentrum. Naboen kom og det var et nr foran og hun fikk det kjapt i posten også. 0 Siter
oslogutt Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Det er i hvert fall kjapt på sentrum. Naboen kom og det var et nr foran og hun fikk det kjapt i posten også. Takk for info. Da prøver jeg i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.