Gå til innhold

Pass i Oslo. Hvor raskt?

Anbefalte innlegg

Gjest raskt pass
Skrevet

Hva kan man gjøre for å få nytt pass på under en uke?

- Er det noen stasjoner som er raskere enn andre?

- Kan man betale med kreditkort (Visa/Master) på politistasjonen?

Takk for svar.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Passet mitt kom i posten neste arbeidsdag (søkte på fredag, fikk det på mandag), samboeren min fikk det også neste dag. Jeg måtte betale kontant, 990 kr, men jeg vet ikke om det gjelder på alle lensmannskontor.

Skrevet

Passet mitt kom i posten neste arbeidsdag (søkte på fredag, fikk det på mandag), samboeren min fikk det også neste dag. Jeg måtte betale kontant, 990 kr, men jeg vet ikke om det gjelder på alle lensmannskontor.

Takk for svar.

Jeg lurte egentlig på om det var raskere å levere inn på f.eks Stovner eller Manglerud i stedet for på Grønland.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Takk for svar.

Jeg lurte egentlig på om det var raskere å levere inn på f.eks Stovner eller Manglerud i stedet for på Grønland.

Det vet jeg ikke, jeg bor ikke i Oslo. Det går sikkert like raskt uansett hvor du går. :)

Skrevet

Takk for svar.

Det er i hvert fall kjapt på sentrum. Naboen kom og det var et nr foran og hun fikk det kjapt i posten også.

Skrevet

Det er i hvert fall kjapt på sentrum. Naboen kom og det var et nr foran og hun fikk det kjapt i posten også.

Takk for info. Da prøver jeg i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...