Gå til innhold

Ditt forhold til ditt undertøy

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Hvilket forhold har du til undertøyet ditt? Jeg har klestørkestativ på badet, og når jeg får gjester tar jeg undertøyet vekk fra offentligheten, og det selv om det kanskje ikke er helt tørt enda. Jeg merker at romvenninna mi ikke har samme syn på saken. Hun lar gjerne trusene henge til tørk, noe jeg synes er litt pinlig, da ingen som kommer på besøk vet hvem disse er sine. Hva tenker du om undertøyet ditt/ hva pleier å du gjøre i samme situasjon?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har tørketrommel, så jeg tørker alle trusene mine inni der. Liker ikke helt å henge undertøyet til almenn beskuelse, nei. :)

Gjest Baugspryden
Skrevet

Besøket slipper å se undertøy her i gården.

:)

Skrevet

Vi har tørkestativet stående i stua. Jeg henger alltid gensere, bukser o.l foran undertøyet så det ikke henger frem til allemannsskue.

Skrevet

Jeg har tørkestativet midt i stua, med trusene hengende på til enhver tid. Har de ikke ytterst da, og ingen studerer klesvasken min, så jeg tviler på at noen legger merke til det.

Skrevet

Nå har vi tørketrommel og tørker alle klærne i den, men tidligere hadde vi tørkestativet på badet. Pleide aldri å bry meg om hva som hang der jeg...

:o)

Skrevet

Har vaskerom, så da slipper jeg å tenke på det. Men trur jeg er som deg, ville ikke ha likt å hatt undertøy henge slik at besøkende satt å studerte det på do:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er da ikke noe galt med undertøy så lenge det er rent?

Om sommeren tørker jeg klær på tørkestativ ute. Da tenker jeg aldri over hvem som måtte se på klesvasken. Nå er det klestørk i kjelleren, så da er undertøyet ute av syne.

Skrevet

Jeg har tørket trusene mine midt i stua, og så har roomien dratt inn både typen sin og andre venner uten at jeg har tenkt over det. Synes hun der er ubehagelig, så får hun hvertfall gi beskjed om at noen kommer. Men det er som regel lekkert, så burde ikke plage noen =p

Gjest theoline
Skrevet

Henger det der det måtte passe, det går under kategorien klær, aldri tenkt over heller, hmm.

Bedre om de ser stringtrusene på tørkestativet fremfor å se dem PÅ meg for å si det sånn, he he!

Skrevet

nei jeg bryr meg ikke om noen ser trusene mine.

Dvs jeg tar det ikke bort fordi det er undertøy, men gjør jo det i situasjoner da jeg ville ryddet litt uansett, f.eks. om jeg får middagsbesøk e.l. Men bryr meg ikke om ei venninne eller søs f.eks. bare stikker innom en tur, da får de bare henge der på stativet (som forøvrig står i stua)

Skrevet

Her hjemme bryr jeg meg ikke, men nå har jeg begynt å ha klesstativene på soverommet (plassmangel ellers) når de ikke kan stå på verandaen så det er ingen andre som ser dem.

Er jeg hos min kjære og henger opp tøy ute på verandaen (mot riksveien) så henger jeg undertøyet på de innerste snorene og større plagg ytterst. Aner ikke hvorfor, har i grunnen ikke tenkt på det før nå. :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Nå står stativet på vaskerommet, og der er det sjelden folk.

Men før hadde jeg det på badet, og jeg tenkte aldri over det. Vil noen glo på trusene mine, så får de bare glo ;o)

Jeg bruker Svigermor sitt stativ ute, og har ikke tenkt på at noen kan se trusene mine. He he, de tenker vel bare at hun har fått seg flotte truser.

Gjest pilates
Skrevet

Romvenninna mi pleide å ha trusene sine til tørk i all offentlighet på fellesbadet i kollektivet vårt, uten noens problem. Helt til huseieren kom på visitt plukka opp en av trusene og sniffa på den, med et skikkelig inndrag.

Venninna mi reagerte selvsakt med skrekk og vantro, mens huseier trodde dette var en helt normal ting å gjøre. Etter det var det aldri å se truser til tørk på badet fra henne mer og husieren var heller aldri mer velkommen inn

Skrevet

Romvenninna mi pleide å ha trusene sine til tørk i all offentlighet på fellesbadet i kollektivet vårt, uten noens problem. Helt til huseieren kom på visitt plukka opp en av trusene og sniffa på den, med et skikkelig inndrag.

Venninna mi reagerte selvsakt med skrekk og vantro, mens huseier trodde dette var en helt normal ting å gjøre. Etter det var det aldri å se truser til tørk på badet fra henne mer og husieren var heller aldri mer velkommen inn

Fysj!

Skrevet

Her hjemme bryr jeg meg ikke, men nå har jeg begynt å ha klesstativene på soverommet (plassmangel ellers) når de ikke kan stå på verandaen så det er ingen andre som ser dem.

Er jeg hos min kjære og henger opp tøy ute på verandaen (mot riksveien) så henger jeg undertøyet på de innerste snorene og større plagg ytterst. Aner ikke hvorfor, har i grunnen ikke tenkt på det før nå. :o)

Å skjule undertøyet når det er til tørk kommer fra gammelt av. Slikt måtte en husmor vite før i tiden :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Klærne henger til tørk i andre etasje og hvis noen skulle komme til å ta seg en tur dit, så er det bare kjentfolk og det gjør meg ingenting.

Skrevet

Kjipt om noen skulle komme til å tro at du bruker truser, ja - jeg kan skjønne det...:-)

"......................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...