Gå til innhold

Ditt forhold til ditt undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Romvenninna mi pleide å ha trusene sine til tørk i all offentlighet på fellesbadet i kollektivet vårt, uten noens problem. Helt til huseieren kom på visitt plukka opp en av trusene og sniffa på den, med et skikkelig inndrag.

Venninna mi reagerte selvsakt med skrekk og vantro, mens huseier trodde dette var en helt normal ting å gjøre. Etter det var det aldri å se truser til tørk på badet fra henne mer og husieren var heller aldri mer velkommen inn

"mens huseier trodde dette var en helt normal ting å gjøre"

Nuvel...med mindre han var tilbakestående, så kan han vel neppe ha trodd det.

"........................................."

Skrevet

Hei.

Det er da en helt naturlig sak at det henger klær og undertøy til tørk,tror neppe folk sitter å undersøker det om det henger rett foran dem. Jeg henger mine klær ute om sommeren men nå er det mest på vaskerom,men om sommeren henger de på verandaen og der kan alle se de,men det har jeg ikke tenkt på at jeg skulle fjerne de om det kom besøk..Såpass må de tåle!Det er jo noe alle normale bruker...

Skrevet

Jeg tromler trusene mine. Men tidligere hadde jeg dem hengende på tørkestativ på badet eller gjesterommet. Om noen skulle komme til å se noen nyvaskede truser er ikke det noen krise. Ja, etpar av reservetrusene ville jeg kanskje prøvd å holde unna andres blikk.. :o)

Skrevet

Er undertøy til tørk en skamplett i hjemmet? herrejerremin, hvordan er du oppdratt da jente?

Det er da helt naturlig.

Skrevet

Kjipt om noen skulle komme til å tro at du bruker truser, ja - jeg kan skjønne det...:-)

"......................................"

*LOL*

Skrevet

Med mindre han er en hund! ;)

Btw, har du ikke lest alle annonsene om menn som vil kjøpe brukte truser for en pen sum? men det var _brukte truser_ da, litt mer pervo med rene truser liksom. ;o)

Skrevet

Å skjule undertøyet når det er til tørk kommer fra gammelt av. Slikt måtte en husmor vite før i tiden :o)

"Slikt måtte en husmor vite før i tiden"

Ja, for ellers kunne de kåte nabogubbene tro at her var det bare å komme å ta for seg av livets goder. *lol*

Var underbukser som vaiet i vind en skjult kode før i tiden tro?

Gjest Signe signatur
Skrevet

Husker da jeg skulle sjekke opp mannen min og han kom på besøk. Jeg rydda unna rot, men lot kule blader om musikk og litteratur slenge litt rundt, tok ned stygge klær og truser fra tørkesnora på badet, men lot de lekre små blondesakene henge. Fungerte veldig fint! Nå er det mest omvendt hvis svigermor eller andre kommer på besøk, tørkestativet får stå, men de minste og lekreste tingene plukker jeg gjerne vekk (stativet står inne på et eget rom eller i en krok, ikke midt der folk sitter.)

Gjest pilates
Skrevet

Tror han var litt tilbakestående ja. Iallefall langt fra sosialt intellegent.

Skrevet

"Slikt måtte en husmor vite før i tiden"

Ja, for ellers kunne de kåte nabogubbene tro at her var det bare å komme å ta for seg av livets goder. *lol*

Var underbukser som vaiet i vind en skjult kode før i tiden tro?

Hehehe....kanskje en blaferende bestemorstruse var et tegn på noe :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...