Gjest Princess Peach Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg kunne i hvert fall aldri gått i annet enn trange boksere (de med litt bein - som du beskriver under). Går kun i sånne, og har ikke hatt noe annet de siste 10-15 årene. Og alle mine er svarte. Jeg liker visst svart. Nesten alle t-skjortene mine er også svarte. Jeg bruker å kjøpe en 4-5 boxere til typen når jeg er på HM, han er såre fornøyd. Blir litt forskjellige farger, da. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/39/Speedos.jpg Gjerne i veldig tynt stoff slik at alle konturer på det man måtte ha mellom beina synes. Hotty hotty. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg bruker å kjøpe en 4-5 boxere til typen når jeg er på HM, han er såre fornøyd. Blir litt forskjellige farger, da. Jeg tror aldri jeg har handla på HM. Innbiller meg at det er en jentebutikk. Men jeg kjøper 2 boksere til 99 kroner på Match Man. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg tror aldri jeg har handla på HM. Innbiller meg at det er en jentebutikk. Men jeg kjøper 2 boksere til 99 kroner på Match Man. Tja, de har jo både dame- og herreklær der da. Og boxerne er helt greie. (Har jeg blitt fortalt.) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg tror aldri jeg har handla på HM. Innbiller meg at det er en jentebutikk. Men jeg kjøper 2 boksere til 99 kroner på Match Man. Neida, dem har masse fint til gutter/menn der også. Shop shop shui! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Tja, de har jo både dame- og herreklær der da. Og boxerne er helt greie. (Har jeg blitt fortalt.) Nå kjøpte jeg en del boksere rett før sommeren, så jeg trenger nok ikke noen nye på en stund, men jeg får sjekke innom HM neste gang jeg trenger noen - hvis jeg husker det. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Nå kjøpte jeg en del boksere rett før sommeren, så jeg trenger nok ikke noen nye på en stund, men jeg får sjekke innom HM neste gang jeg trenger noen - hvis jeg husker det. Jepp, gjør det. Så kan du ha privat mannekengshow etterpå. 0 Siter
zupernova Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 ? Tighte boxere med korte ben. Og han er så flott i de så jeg klager ikke ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Kvinner har truser. Menn har underbukser. (Jeg bruker stort sett boksere, da.) "........................................." 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Kvinner har truser. Menn har underbukser. (Jeg bruker stort sett boksere, da.) "........................................." Det er også mest sexy.. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Det er også mest sexy.. Spesiellt de gamle militærmodellene jeg bruker :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Spesiellt de gamle militærmodellene jeg bruker :-) ".........................................." ok. Jeg vet ikke helt hvordan de ser ut.. Du mener ikke de helt _lange _ benklærne.. 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Spesiellt de gamle militærmodellene jeg bruker :-) ".........................................." Kan du være så snill å legge ut et bilde _av deg_ i denne modellen? Nå ble jeg nysgjerrig.. 0 Siter
songbirdy Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Min kar går i masse stygge truser, han har ikke skjønt at det er tighte boksere som er tingen, men han har fått noen sexye av meg og med tid og stunder får han vel bytta ut alle. Har ikke nevnt det for han at jeg syns de er stygge for han er så hårsår:) Du får kokvaske dem _alle sammen_ ved et uhell, med en knall rød genser oppi! Uuuups!! :-§ "Må visst kjøpe nye gitt"! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Kan du være så snill å legge ut et bilde _av deg_ i denne modellen? Nå ble jeg nysgjerrig.. Det kan jeg godt, men du vil jo ikke se det bildet :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Det kan jeg godt, men du vil jo ikke se det bildet :-) ".........................................." Jo, jeg vil! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jo, jeg vil! Vil, ja. Det er mye jeg også _vil_, som jeg ikke får :-) "........................................" 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Vil, ja. Det er mye jeg også _vil_, som jeg ikke får :-) "........................................" Hva _vil_ du, som du ikke får? Du _sa_ at du godt kunne legge ut bilde. Du er vel en mann som står for dine ord. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hva _vil_ du, som du ikke får? Du _sa_ at du godt kunne legge ut bilde. Du er vel en mann som står for dine ord. Klart jeg er det. Og jeg kan selvfølgelig legge ut bilde. Men du aner jo ikke hvor jeg legger det ut :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Klart jeg er det. Og jeg kan selvfølgelig legge ut bilde. Men du aner jo ikke hvor jeg legger det ut :-) "..........................................." Å, så smart du er! Da søker jeg bare på nicket ditt, og så finner jeg det.. Sant, ja? *Håpefullt blikk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.