Gjest Baugspryden Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Klart jeg er det. Og jeg kan selvfølgelig legge ut bilde. Men du aner jo ikke hvor jeg legger det ut :-) "..........................................." http://www.google.com/search?sourceid=navclient&gfns=1&ie=UTF-8&rls=SUNA,SUNA:2006-14,SUNA:en&q=Prozaks+underbukse Det gikk ikke.. Gi et hint om søkeord? *suss* 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Spesiellt de gamle militærmodellene jeg bruker :-) ".........................................." På den rette kroppen er _alt_ sexy! ;o) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Du får kokvaske dem _alle sammen_ ved et uhell, med en knall rød genser oppi! Uuuups!! :-§ "Må visst kjøpe nye gitt"! Vasketr ikke klær når jeg er på besøk der:) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Vasketr ikke klær når jeg er på besøk der:) hmm..er det kjæresten min du er på besøk hos? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det kan jeg godt, men du vil jo ikke se det bildet :-) ".........................................." Men jeg får se? 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Men jeg får se? Selvfølgelig - så lenge jeg få se deg i mammelukkene dine :-) "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 På den rette kroppen er _alt_ sexy! ;o) Det er det som er problemet :-) "........................................" 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Selvfølgelig - så lenge jeg få se deg i mammelukkene dine :-) "........................................." Th, det er vel klart! Avtalen er som alltid - bilde for bilde Noen spesielle ønsker? 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Th, det er vel klart! Avtalen er som alltid - bilde for bilde Noen spesielle ønsker? "Noen spesielle ønsker?" Ja, men de gjør seg ikke på trykk :-) "......................................" 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 "Noen spesielle ønsker?" Ja, men de gjør seg ikke på trykk :-) "......................................" Nå er du pinglete, og det trodde jeg ikke om deg?! 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Nå er du pinglete, og det trodde jeg ikke om deg?! Overhodet ikke. Men du spurte om "spesielle ønsker". Klart jeg kan ha det, men de ville både vært uhøflige og uegnet på trykk. Så det offisielle svaret blir jo: Nei, ingen spesielle ønsker :-) "........................................" 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Overhodet ikke. Men du spurte om "spesielle ønsker". Klart jeg kan ha det, men de ville både vært uhøflige og uegnet på trykk. Så det offisielle svaret blir jo: Nei, ingen spesielle ønsker :-) "........................................" På trykk offentlig? Eller på trykk i det hele tatt? Du har jo mailen min 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 På trykk offentlig? Eller på trykk i det hele tatt? Du har jo mailen min På trykk i det hele tatt :-) Jeg er en enkel sjel når det gjelder slikt :-) "....................................." 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 På trykk i det hele tatt :-) Jeg er en enkel sjel når det gjelder slikt :-) "....................................." Kjedelig da... Lite er så moro som en skikkelig lys-sky sms-utveksling når det passer som minst Eller mail da... 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Kjedelig da... Lite er så moro som en skikkelig lys-sky sms-utveksling når det passer som minst Eller mail da... Du har han _nesten_, nå. Kan du sende over et bilde til meg, også, når du har *boxer'n i box*? *Kikker håpefullt* 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Kjedelig da... Lite er så moro som en skikkelig lys-sky sms-utveksling når det passer som minst Eller mail da... Du setter sikkert pris på sms- og mail fra meg med beskrivelser av hvordan du skal posere i undertøy, mens du sitter og ser på Hotel Cæsar sammen med gemalen :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Du har han _nesten_, nå. Kan du sende over et bilde til meg, også, når du har *boxer'n i box*? *Kikker håpefullt* Beklager - gjensidig konfidensialitetskontrakt Han har jo bilder av meg også - ser helst at de ikke blir publisert på nett. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Du setter sikkert pris på sms- og mail fra meg med beskrivelser av hvordan du skal posere i undertøy, mens du sitter og ser på Hotel Cæsar sammen med gemalen :-) ".........................................." Singel vet du Så upassende er bare på jobb f.eks. I alvorlig kundemøte, med voksenansikt og mange penger på spill... Utfording; send en mail og se hva du får til, sverger på ærlig innrømmelse 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.