Gjest Baugspryden Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Holder? Jeg liker rumper i mange forskjellige størrelser og fasonger. Jeg er ikke diskriminerende :-) "......................................." Mhm.. Skal tenke på om jeg tør å bytte bilde med deg. Men du må sende først 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, det er du faktisk... Men, du skal få slippe den store utbroderingen siden det krever inntak som kanskje ikke passer seg på denne tiden av døgnet. Form, farge og muligens konsistens på plagget derimot må du vel kunne klare? Selvfølgelig. Form må selvsagt være string. Konsistens er ikke så nøye, men silke eller liknende er jo hakket bedre enn bomull, da (selv om det ikke er noe i veien med sistnevnte). Farge? Tja...jeg har, merkelig nok, ganske sansen for hvitt. Eller så er svart eller grått en høydare :-) Det neste må vel være lukt og smak, men det lar jeg bli opp til deg :-) "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Mhm.. Skal tenke på om jeg tør å bytte bilde med deg. Men du må sende først No deal. "..................................." 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 No deal. "..................................." Vi får se på det.. Ha en fin dag! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Selvfølgelig. Form må selvsagt være string. Konsistens er ikke så nøye, men silke eller liknende er jo hakket bedre enn bomull, da (selv om det ikke er noe i veien med sistnevnte). Farge? Tja...jeg har, merkelig nok, ganske sansen for hvitt. Eller så er svart eller grått en høydare :-) Det neste må vel være lukt og smak, men det lar jeg bli opp til deg :-) "........................................." Vi fortsetter dette på mail før webbis hiver oss ut 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hva er "litt bein"? "......................................" Litt ben er når bokseren går litt nedover låret, og ikke er helt firkantet om du skjønner. Kortere enn en sykkelshorts, eller en bokser med lange ben, men lengre enn truse-varianten. 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Vi fortsetter dette på mail før webbis hiver oss ut Dere kan _godt_ legge bildene _her_.. Gjør ikke meg noe.. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Dere kan _godt_ legge bildene _her_.. Gjør ikke meg noe.. Så indiskrete er vi ikke 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Så indiskrete er vi ikke Skjønner det. Jeg tenkte at dere kanskje var så ivrige at en glipp kunne skje ved en forglemmelse.. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Vi fortsetter dette på mail før webbis hiver oss ut Heh-heh...sikkert like greit, ja :-) "........................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Litt ben er når bokseren går litt nedover låret, og ikke er helt firkantet om du skjønner. Kortere enn en sykkelshorts, eller en bokser med lange ben, men lengre enn truse-varianten. Ah, skjønner. ".................................." 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Heh-heh...sikkert like greit, ja :-) "........................................" Men da kan du ikke la være å svare! 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Men da kan du ikke la være å svare! Jeg kan vel ikke det...*krype til korset* Faen at man skal bli stilt til veggs, og tvunget til å stå for det man sier! "........................................." 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg kan vel ikke det...*krype til korset* Faen at man skal bli stilt til veggs, og tvunget til å stå for det man sier! "........................................." Kjip sak 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Dere kan _godt_ legge bildene _her_.. Gjør ikke meg noe.. Nå husket jeg plutselig at jeg drømte i natt at det gikk an å legge ut bilder her på dol.... Herregud, jeg er her alt for mye altså! ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ah, skjønner. ".................................." Ja, det som Persille sa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.