Gå til innhold

Coca Cola Zero?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er dette det samme som cola light, eller er det en forskjell?

Gjest for menn
Skrevet

Den smaker litt mer som den forrige cola lighten, den er søtet med aspartam (den nye cl er med fruktolose eller noe sånn..)

Den største forskjellen er at zero markedsføres mot menn (fordi gutta synes cl blir for femi, og har heller kjøpt pepsi max)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den smaker litt mer som den forrige cola lighten, den er søtet med aspartam (den nye cl er med fruktolose eller noe sånn..)

Den største forskjellen er at zero markedsføres mot menn (fordi gutta synes cl blir for femi, og har heller kjøpt pepsi max)

Åh. :)

Jeg kjøpte en halvlitersflaske med zero i dag, tenkte jeg skulle prøve den. Vanlig cola light smaker hoggorm, så jeg holder meg også til pepsi max.

Skrevet

Femi å kjøpe CL!?

Dere menn altså...

*gir meg ende over*

Gjest annlovinda
Skrevet

Cola light er søtet med sukralose, eller hva det nå heter.

Skrevet

Åh. :)

Jeg kjøpte en halvlitersflaske med zero i dag, tenkte jeg skulle prøve den. Vanlig cola light smaker hoggorm, så jeg holder meg også til pepsi max.

hva er dommen da? jeg burde jo ha smakt på den selv, ser den jo hvar dag på jobben, men så blir det til at jeg kjøper pepsi max av gammel vane:) som du sier, cl smaker hoppetau:D

Gjest Princess Peach
Skrevet

hva er dommen da? jeg burde jo ha smakt på den selv, ser den jo hvar dag på jobben, men så blir det til at jeg kjøper pepsi max av gammel vane:) som du sier, cl smaker hoppetau:D

Jeg har ikke smakt på den ennå! :)

Den var så varm i butikken, så den får stå i kjøleskapet og godgjøre seg til i morgen.

Gjest annlovinda
Skrevet

jeg syntes coca cola zero var god, mye bedre enn cola light iallefall.

Verd et forsøk iallefall.

Skrevet

da får jeg prøve å huske det når jeg er på jobb i morgen:)

Skrevet

Jeg har ikke smakt på den ennå! :)

Den var så varm i butikken, så den får stå i kjøleskapet og godgjøre seg til i morgen.

det høres fornuftig ut. varm cola er jo ikke så godt akkurat.

Skrevet

Jaja... smaken er visst som baken.... cola Zero er det verste jeg noengang har smakt på brusfronten. Ettersmaken var grusom. Helt jævlig faktisk.

Skrevet

jeg synes cola light på flaske er pyton, mens cola light på boks ikke er så ille. Nesten all brus blir god på boks hehe.

Men jeg liker ikke pepsi max heller. Liker vanlig coca cola. Men skal nå prøve denne zero'en da. Får kanskje prøve den idag...

Skrevet

jeg synes cola light på flaske er pyton, mens cola light på boks ikke er så ille. Nesten all brus blir god på boks hehe.

Men jeg liker ikke pepsi max heller. Liker vanlig coca cola. Men skal nå prøve denne zero'en da. Får kanskje prøve den idag...

pepsi max er jo toppen av lykke:D

Skrevet

Femi å kjøpe CL!?

Dere menn altså...

*gir meg ende over*

Det er kanskje ikke så rart, ettersom markedsføringen var veldig sterkt rettet mot kvinner. Hvem husker vel ikke "Coca Vola Light break" der damene sto og kikket på en unormalt vakker håndtverker mens dedrakk CCL! ;-)

Pepsi Max har markedsført seg mer mot menn og vist "tøffe" situasjoner, ala han som kjøres til flyplass av en ape, eller guttegjengen som slipper kompisen utfor en høy bygning med "sugekopper" på hender og føtter: "No worry - there's no sugar!"

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns også zero var ganske god. Myye bedre enn cola light. Men jeg er storfan av pepsi max,så vet ikke om zero når heelt opp. :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg syns også zero var ganske god. Myye bedre enn cola light. Men jeg er storfan av pepsi max,så vet ikke om zero når heelt opp. :)

Nei, der er jeg nok enig. Pepsi Max er bedre.

Er nok den som fortsatt kommer til å være favoritten.

Skrevet

Det er kanskje ikke så rart, ettersom markedsføringen var veldig sterkt rettet mot kvinner. Hvem husker vel ikke "Coca Vola Light break" der damene sto og kikket på en unormalt vakker håndtverker mens dedrakk CCL! ;-)

Pepsi Max har markedsført seg mer mot menn og vist "tøffe" situasjoner, ala han som kjøres til flyplass av en ape, eller guttegjengen som slipper kompisen utfor en høy bygning med "sugekopper" på hender og føtter: "No worry - there's no sugar!"

men herregud. At folk kan påvirkes så av reklame!? Det er skremmende. En brus er en brus, ikke en guttebrus eller jentebrus.

Jeg har tenkt å kjøpe coca cola zero idag, men ikke pga at den er tøffere enn cola light, men rett og slett fordi jeg er nysgjerrig på en ny brus som er kommet på markedet. Så velger jeg en favoritt etter smak.

Skrevet

Jo, men det var en mann som drakk CL, mens kvinnene beundret fyren. Jeg oppfattet det slik hen at "tøffe, pene menn drikker CL".

Reklame er fordummende i mine øyne uansett. Lite fakta mye idioti.

Skrevet

Coca Cola Zero smaker mer som original coca cola. Je har vendt meg til pepsi max og liker bedre den smaken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...