Gå til innhold

Coca Cola Zero?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvordan smakte den, da? :)

Det gjenstår å se. :)

hare1365380455
Skrevet

Det gjenstår å se. :)

Jeg trodde nå ikke du bare skulle se på den....;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg trodde nå ikke du bare skulle se på den....;)

Det er så skummelt, sjø! Mulig den må til pers i kveld. ;)

hare1365380455
Skrevet

Det er så skummelt, sjø! Mulig den må til pers i kveld. ;)

*venter på terningkast*

Gjest Princess Peach
Skrevet

*venter på terningkast*

Jeg smakte den nå, og gir den terningkast 4,5. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg smakte den nå, og gir den terningkast 4,5. :)

Hvilket terningkast har pepsi max og tab extra da? (Så jeg kan sammenligne...) :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvilket terningkast har pepsi max og tab extra da? (Så jeg kan sammenligne...) :)

Pepsi max har 6 (av lightbruser), Tab Xtra vet jeg ikke. Vanlig cola light får terningkast -1. :P

Skrevet

da har jeg konklusjonen min klar:

for å gjøre det hele litt spennende, så kjøpte jeg en cl, en zero og en max. så ba jeg kollegaen min om å helle i tre glass, og så tok jeg blindtesten.

den første rynka jeg litt på nesa av, men jeg venta litt med å gjette på typen brus.

den andre smakte som manna fra himmelen, og jeg konkluderte raskt at dette måtte være max. ganske riktig.

den tredje smakte hoppetau, og jeg uttrykte fort min avsky for dette produktet.

jeg tippa at nr 1 var zero og nr tre var cl, noe som var feil, men jeg er i grunn greit fornøyt med at jeg fant max'n:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

da har jeg konklusjonen min klar:

for å gjøre det hele litt spennende, så kjøpte jeg en cl, en zero og en max. så ba jeg kollegaen min om å helle i tre glass, og så tok jeg blindtesten.

den første rynka jeg litt på nesa av, men jeg venta litt med å gjette på typen brus.

den andre smakte som manna fra himmelen, og jeg konkluderte raskt at dette måtte være max. ganske riktig.

den tredje smakte hoppetau, og jeg uttrykte fort min avsky for dette produktet.

jeg tippa at nr 1 var zero og nr tre var cl, noe som var feil, men jeg er i grunn greit fornøyt med at jeg fant max'n:)

Hehe, veldig vitenskapelig og bra. Jeg holder meg også til max, tenker jeg. Skål! :)

Skrevet

Hehe, veldig vitenskapelig og bra. Jeg holder meg også til max, tenker jeg. Skål! :)

schååååll

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...