Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hvordan smakte den, da? Det gjenstår å se. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det gjenstår å se. Jeg trodde nå ikke du bare skulle se på den.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg trodde nå ikke du bare skulle se på den.... Det er så skummelt, sjø! Mulig den må til pers i kveld. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det er så skummelt, sjø! Mulig den må til pers i kveld. *venter på terningkast* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 *venter på terningkast* Jeg smakte den nå, og gir den terningkast 4,5. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg smakte den nå, og gir den terningkast 4,5. Hvilket terningkast har pepsi max og tab extra da? (Så jeg kan sammenligne...) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hvilket terningkast har pepsi max og tab extra da? (Så jeg kan sammenligne...) Pepsi max har 6 (av lightbruser), Tab Xtra vet jeg ikke. Vanlig cola light får terningkast -1. 0 Siter
dolores83 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 da har jeg konklusjonen min klar: for å gjøre det hele litt spennende, så kjøpte jeg en cl, en zero og en max. så ba jeg kollegaen min om å helle i tre glass, og så tok jeg blindtesten. den første rynka jeg litt på nesa av, men jeg venta litt med å gjette på typen brus. den andre smakte som manna fra himmelen, og jeg konkluderte raskt at dette måtte være max. ganske riktig. den tredje smakte hoppetau, og jeg uttrykte fort min avsky for dette produktet. jeg tippa at nr 1 var zero og nr tre var cl, noe som var feil, men jeg er i grunn greit fornøyt med at jeg fant max'n:) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 da har jeg konklusjonen min klar: for å gjøre det hele litt spennende, så kjøpte jeg en cl, en zero og en max. så ba jeg kollegaen min om å helle i tre glass, og så tok jeg blindtesten. den første rynka jeg litt på nesa av, men jeg venta litt med å gjette på typen brus. den andre smakte som manna fra himmelen, og jeg konkluderte raskt at dette måtte være max. ganske riktig. den tredje smakte hoppetau, og jeg uttrykte fort min avsky for dette produktet. jeg tippa at nr 1 var zero og nr tre var cl, noe som var feil, men jeg er i grunn greit fornøyt med at jeg fant max'n:) Hehe, veldig vitenskapelig og bra. Jeg holder meg også til max, tenker jeg. Skål! 0 Siter
dolores83 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hehe, veldig vitenskapelig og bra. Jeg holder meg også til max, tenker jeg. Skål! schååååll 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.