Gå til innhold

Jeg må ha ny bikini

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

http://www.microkitten.com/index.asp

Disse trusene var litt i minste laget, synes ikke du?

;)

Jo, men den hvite under "mini shorts" er ufattelig sexy.

Men med den rumpa der blir det meste sexy. Uansett: Sånne liker jeg. Dog er det ikke alle som har driteapparet til den der.

Gjest Baugspryden
Skrevet

Tja, ikke om man har en sånn kropp.. =)

Jeg ville ikke følt meg påkledd, med en slik bikinitruse, uansett hvordan kroppen hadde vært..

:)

Gjest Baugspryden
Skrevet

Jo, men den hvite under "mini shorts" er ufattelig sexy.

Men med den rumpa der blir det meste sexy. Uansett: Sånne liker jeg. Dog er det ikke alle som har driteapparet til den der.

Du har god smak, og vet hva du liker. Det er bra

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg ville ikke følt meg påkledd, med en slik bikinitruse, uansett hvordan kroppen hadde vært..

Man er jo ikke så veldig påkledd med bikini uansett da:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har god smak, og vet hva du liker. Det er bra

Nei, jeg vet ikke hva jeg liker. Ingen mal. Liker det meste som er pent - og hva jeg finner pent varierer fra dag til dag.

Men jeg vet hva som er pent når jeg ser det, og den rumpa der er i høyeste grad slikkbar.

Gjest Baugspryden
Skrevet

Man er jo ikke så veldig påkledd med bikini uansett da:)

Nei da, men jeg vil at den skal dekke _litt_ mer enn som så på stranden.

Gjest Baugspryden
Skrevet

Nei, jeg vet ikke hva jeg liker. Ingen mal. Liker det meste som er pent - og hva jeg finner pent varierer fra dag til dag.

Men jeg vet hva som er pent når jeg ser det, og den rumpa der er i høyeste grad slikkbar.

Ja, _vet_ jeg ordla meg feil.

Godt at det finnes så mye pent du kan sikle og slikke på, da.

Du har ikke vurdert spiselig truse?(godteritruse)

;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei da, men jeg vil at den skal dekke _litt_ mer enn som så på stranden.

Jeg har en sånn truse, men den er litt for bimbo. Fargen altså. Den er for turkis liksom.

Ikke for å skryte altså, men jeg hadde en slik rumpe også for noen år siden. Gud vet hva som har skjedd.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Undertøyavdelinga på Steen&Strøm?

Takk for tips. Skal vandre rundt på bikinijakt i morgen. Hvis ikke jeg finner noe, så bestiller jeg E4.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, _vet_ jeg ordla meg feil.

Godt at det finnes så mye pent du kan sikle og slikke på, da.

Du har ikke vurdert spiselig truse?(godteritruse)

;)

Nei. Jeg pleier å skille seg og mat.

Men de små der kan være praktiske. Ingen fare for å gå på en hårsmell når man har sett dama i en sånn. :)

Gjest Baugspryden
Skrevet

Nei. Jeg pleier å skille seg og mat.

Men de små der kan være praktiske. Ingen fare for å gå på en hårsmell når man har sett dama i en sånn. :)

Så svaret ditt på sex-siden, ja. Skulle bare erte deg.

Men du hadde sikkert spist opp trusa, hvis det var den eneste måten å få den av på..eller?

;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så svaret ditt på sex-siden, ja. Skulle bare erte deg.

Men du hadde sikkert spist opp trusa, hvis det var den eneste måten å få den av på..eller?

;)

Hvis den eneste måten å få av trusa på er å spise den, vil jeg tro det må være noe særdeles galt med hvordan dama er konstruert.

Så jeg hadde nok ikke vært der i utgangspunktet. :)

Gjest Baugspryden
Skrevet

Hvis den eneste måten å få av trusa på er å spise den, vil jeg tro det må være noe særdeles galt med hvordan dama er konstruert.

Hvis dette var en av disse *hun kan bestemme hva du skal gjøre-affærene* som du beskrev i en tidligere tråd.

_La oss si at det er håndjern eller silketørklær med i bildet..

Gjest Baugspryden
Skrevet

Du skjønner en spøk?

Kunne heklet en av lakrissnører..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du skjønner en spøk?

Kunne heklet en av lakrissnører..

Det er mange muligheter.

Skrevet

http://www.microkitten.com/index.asp

Disse trusene var litt i minste laget, synes ikke du?

;)

Herregud - de små rosa der dekker jo ikke sprekken engang!

For ikke å snakke om den svarte overdelen på øverste linje, den hadde dekket brystvortene og litt til så lenge jeg hadde stått bom stille...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...