Gå til innhold

Dere som har et godt selvbilde

Anbefalte innlegg

Gjest Stålmannen
Skrevet

Jeg har kanskje et for godt selvbilde, eller "viser" det på en gal måte. Tror nemlig jeg av enkelte oppfattes som en smule arrogant. Arroganse ligger og truer på begge ender av skalaen.

Jeg har derimot ikke fine tenner, så jeg smiler stort sett med lukka munn. Det er et drawback.

Skrevet

Jeg har kanskje et for godt selvbilde, eller "viser" det på en gal måte. Tror nemlig jeg av enkelte oppfattes som en smule arrogant. Arroganse ligger og truer på begge ender av skalaen.

Jeg har derimot ikke fine tenner, så jeg smiler stort sett med lukka munn. Det er et drawback.

Om det ikke er svarte stubber av tenner du har, så smil. Jeg er ikke spesielt opptatt av den amerikanske perlerad, alle er jo dønn like! David Bowie var mye penere med sine naturlige tenner enn de forferdelig greiene han har i munnen i dag....

Tenner er også endel av ens personlighet og skjemmer ingen. Men de bør jo være rene da!

Ikke la dine tenner stoppe deg fra å ha et godt selvbilde...De fleste mennesker ser personligheten som en helhet ikke stykkevis og delt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er enig med hidi. Hvis de holdes rene bør det ikke være noe pes.

I dag smiler alle likt. Takke meg til skjønnhetsfeil.

Gjest prex plutos
Skrevet

God selvtillit føles som en befrielse fra alle negative tanker man har over seg selv. Har vært skikkelig nede på bunnen i selvtillit, så jeg vet hvordan både god og dårlig selvfølelse opplevels.

Skrevet

Det er vel å føle seg noenlunde fornøyd med seg selv og hva man har oppnådd, tiltross for at man er klar over sine dårlige sider og "skjønnhetsfeil."

Kort og godt er det vel kunsten å kunne fokusere mere på sine positive, enn på sine negative sider.

Og samtidig tørre å tro på at andre også gjør det.

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Om det ikke er svarte stubber av tenner du har, så smil. Jeg er ikke spesielt opptatt av den amerikanske perlerad, alle er jo dønn like! David Bowie var mye penere med sine naturlige tenner enn de forferdelig greiene han har i munnen i dag....

Tenner er også endel av ens personlighet og skjemmer ingen. Men de bør jo være rene da!

Ikke la dine tenner stoppe deg fra å ha et godt selvbilde...De fleste mennesker ser personligheten som en helhet ikke stykkevis og delt.

Men.. hvordan ser man at tenner er rene?

Skrevet

Tja, det er vel at jeg føler meg som et helt menneske, og liker meg med både mine fortrinn og mangler.

Jeg vet hva jeg kan og hva som er mine gode sider, og er ikke så redd for å innrømme feil.

Jeg vet at jeg fortjener å bli behandlet skikkelig og gidder ikke å mase etter folk som oppfører seg dårlig mot meg.

Skrevet

Et godt selvbilde gjør at man slipper å tenke på disse tingene. Det blir et "ikke" tema fordi man ikke har noen problemer i den retningen. Og selv om man har små hang ups, så tar de ikke over livet.

Skrevet

Men.. hvordan ser man at tenner er rene?

Når det ikke er belegg og matrester der. Ser med en gang på ungene mine hvis de ikke har pusset tennene! På meg òg for den slags skyld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...