Gå til innhold

Dere DOL-gutter hvordan foretrekker dere å bli sjekket opp?

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket nerd.
Skrevet

jeg er forelsket i en fyr som er leder i en forening jeg er med i. Siden jeg er nerd uten noe særlig erfaring lurer jeg på hvordan jeg bør gå frem for å vise min interesse.

Bør man lene seg tilbake og spille kostbar?. Eller foretrekker de fleste gutter at man er frempå?.

Kom gjerne med tips!

Skrevet

Dette er en balansegang som ikke er så lett.

Jeg liker at jenter er frempå, men det skal ikke virke altfor lett for meg å få tak i dem heller.

Men viser de ikke interesser, eller viser laber interesse, da gidder jeg heller ikke.

Jeg må få tegn på at hun liker meg og jeg vil at hun skal være litt frempå.

Jeg må med andre ord ikke gjøre hele jobben. Jenter som setter nesa i sky og skal virke uoppnåelig, gidder jeg ikke å se på en gang.

Skjønte du hva meg mener og hvor balansepunktet er?

Skrevet

Dette er en balansegang som ikke er så lett.

Jeg liker at jenter er frempå, men det skal ikke virke altfor lett for meg å få tak i dem heller.

Men viser de ikke interesser, eller viser laber interesse, da gidder jeg heller ikke.

Jeg må få tegn på at hun liker meg og jeg vil at hun skal være litt frempå.

Jeg må med andre ord ikke gjøre hele jobben. Jenter som setter nesa i sky og skal virke uoppnåelig, gidder jeg ikke å se på en gang.

Skjønte du hva meg mener og hvor balansepunktet er?

Vær så morsom og pratsom som du klarer, og lat som om alt han sier er utrolig interessant. (Det er det som regel når man er forelska uansett).Når dere i tillegg er medlemmer av samme forening, er det jo veldig mye du kan prate om i starten.

Har alltid funket for meg.

Skrevet

Jeg personlig missliker kostbar, og foretrekker litt mer direkte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...