KriH Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Vet noen om et bibliotek i Oslo Sentrum hvor man kan leie barne filmer (dvd)?? Er så dyrt å alltid kjøpe dem og som regel går tassen vår lei etter et par ganger... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Lenge siden jeg var der, men på hovedbiblioteket hadde dem filmer til utlån da jeg var der sist. Gå Akersgata bortover fra Egertorvet så finner du det. Er også et bra bibliotek på Grünerløkka, mulig dem har der også. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Både hovedbiblioteket og Grünerløkka har barnefilmer men de må leveres etter to dager. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Både hovedbiblioteket og Grünerløkka har barnefilmer men de må leveres etter to dager. To dager!? Noe sier meg at Deichmann skriver ut en del purringer på film... 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 To dager!? Noe sier meg at Deichmann skriver ut en del purringer på film... Det gjør de og det er en av grunnene til at nesten ingen gidder å låne, tenker jeg. Jeg har sluttet fordi det blir billigere å leie framfor å låne for vi må betale også hvis filmene ikke blir levert på riktig dag. Så hvis det regner så blir det bot ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det gjør de og det er en av grunnene til at nesten ingen gidder å låne, tenker jeg. Jeg har sluttet fordi det blir billigere å leie framfor å låne for vi må betale også hvis filmene ikke blir levert på riktig dag. Så hvis det regner så blir det bot ) Jøss, da er de mye strengere enn oss. Vi har en ukes lånetid og det tar enda noen dager før det sendes purring, men folk blir sure uansett. ) Har prøvd meg på:"Hvis du leier i videobutikken koster det å låne og da får du ha den bare ett døgn"... Ikke alle som synes det er like morsomt å bli påminnet det. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.