Gjest ikke svar på spm Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Skal de legges ut altså? Hva er egentlig vitsen? 0 Siter
Gjest Gjeesp Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Skal de legges ut altså? Hva er egentlig vitsen? Vitsen er vel at du skal kunne sjekke om naboen har svarte inntekter, eller driver med økonomisk snusk! Har han lav inntekt og lav formue i listene men lever et liv i luksus, er det noe som ikke stemmer. Da er det meningen du skal si ifra eller noe sånt. 0 Siter
KriH Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Kl 03... Skal du stå opp/holde deg våken og se?? Er vel ikke så interessant hva naboen tjener?... 0 Siter
Gjest Gjeesp Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Kl 03... Skal du stå opp/holde deg våken og se?? Er vel ikke så interessant hva naboen tjener?... Nei jeg har ikke helse til å sitte oppe om natta, jeg har tre uker på meg uansett. Skal ikke sjekke naboen, det er uinteressant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.