Gå til innhold

Kan jeg få hjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest hhhhjelp
Skrevet

Jeg er en dame i 30 årene.Problemet mitt er at jeg stammer.Noen ganger mye og noen ganger lite.Får helt angst og går og gruer meg i mange uker før et foreldre møte i barnehagen i tilfellet vi må opp å presentere oss.Og tlf hater jeg.Venner og familie snakker jeg med men å ringte til kontorer og ordne opp i noe er et mareritt.Mannen min er lei av at han må ordne alt.Det er spesielt ord som starter med:H,K,S,N som er vanskelig.Noen råd?

Skrevet

Det finnes sikkert en logoped i kommunen? De er jo eksperter på sånt.

Gjest Min mening her
Skrevet

Kjenner en som stammer, og han gikk til logoped (?) for å få hjelp. Han stammer litt enda, men det bryr vi oss ikke om. Han stammer litt, så hva da? Jeg håper du kan få litt mer selvtillit slik at du ikke gruer for ting. Vær deg selv og ikke bry deg om noe tar tid.

Gjest øljljh
Skrevet

Logoped som flere foreslår her. Det fins også hjelpemidler en kan bruke blant annet Speech easy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...