Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Nå skjønner jeg fint lite. Jeg går inn på 100nyeste, også klikker jeg på innlegget "hvor mange har du hatt sex med..." skrevet av SDD. Jeg leser innlegget, og finner ut at jeg skal gå inn på tråden, klikker såledels "Se tråd" og når jeg kommer inn på tråden er ikke SDDs innlegg der??? Så går jeg tilbake på 100 nyeste, klikker på Darkpinks innlegg (også i samme tråd) så klikker jeg "se tråd" går inn på tråden, og innlegget hennes står heller ikke der. Det samme gjelder Laguna sitt innlegg. Hva er dette for no rart? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Slettet pga uønskede nick, kanskje? Da blir ofte andre innlegg med i dragsuget. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg tror noen sletter litt uten at 100 nyeste har oppfattet det enda? ;-) 0 Siter
McLoud Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det er mange innlegg som er borte fra den tråden. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Vi sletter innlegg skrevet at en bruker som er utestengt. Dessverre følger også andres innlegg med i dragsuget. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Vi sletter innlegg skrevet at en bruker som er utestengt. Dessverre følger også andres innlegg med i dragsuget. Ok det var bare så rart siden jeg fortsatt kunne lese dem på 100 nyeste. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg tror noen sletter litt uten at 100 nyeste har oppfattet det enda? ;-) Sletter de _meg_? =( 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Sletter de _meg_? =( Og meg! :-o Jeg var jo bare snill & grei ( faktisk) ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 La merke til det da jeg skulle svare nå. Det er denne skrua som skriver innlegg på innlegg under haugevis av nick, svarer seg selv og står i, blir avslørt og nekter og roter verre, og det medfører naturligvis at innlegg på innlegg forsvinner. 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det er ikke meningen at vi skal skjønne alt dette, har kommet frem til at jeg blir svært forrvirret. Tar en fordypning i hvite albinoelger, eller går og legger meg. Får håpe det roer seg til helga! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 La merke til det da jeg skulle svare nå. Det er denne skrua som skriver innlegg på innlegg under haugevis av nick, svarer seg selv og står i, blir avslørt og nekter og roter verre, og det medfører naturligvis at innlegg på innlegg forsvinner. kattepusen???? 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ok det var bare så rart siden jeg fortsatt kunne lese dem på 100 nyeste. Sånt har skjedd før. Jeg tror det var DarkPink og jeg som hadde en lengre samtale i en tråd - ETTER at hele tråden var slettet. Innleggene var synlige blant 100 Nyeste, ifølge andre, men selve tråden var borte. ":.........................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Sånt har skjedd før. Jeg tror det var DarkPink og jeg som hadde en lengre samtale i en tråd - ETTER at hele tråden var slettet. Innleggene var synlige blant 100 Nyeste, ifølge andre, men selve tråden var borte. ":.........................................." Og vi som trodde vi hadde fått vår egne hemmelige tråd... =) 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Og vi som trodde vi hadde fått vår egne hemmelige tråd... =) Stemmer :-) "................................." 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jau. Og den baugspyden? Se innlegg oppe her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.