Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator
Skrevet

Du er inntil videre utestengt fra doktoronline. Alt du skriver vil bli slettet.

Til andre brukere: Det er liten vits i å svare på innlegg postet av Baugspryden, da både innleggene og svarene vil bli slettet.

Gjest Moderator
Skrevet

Utestengt inntil videre?

Til når?

I uoverskuelig fremtid.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva er det Baugspryden har gjort for å bli utestengt da?

Skrevet

Hva er det Baugspryden har gjort for å bli utestengt da?

Spam, spam og mer spam. I tillegg mistenker jeg at hun/han skriver en del anonyme svar som er litt på kanten. Men det er bare en mistanke.

Skrevet

Spam, spam og mer spam. I tillegg mistenker jeg at hun/han skriver en del anonyme svar som er litt på kanten. Men det er bare en mistanke.

heh, der forsvant nesten hele tråden, ja..

Skrevet

Håper ikke du tar det til deg hva baugspryden har sagt!

Det er ikke verdt det...

klem

Skrevet

Håper ikke du tar det til deg hva baugspryden har sagt!

Det er ikke verdt det...

klem

Nei, jeg føler meg ikke truffet :)

Og mitt innlegg var ikke usaklig, synes jeg. Jeg svarte på det Princess Peach spurte om. Mente ikke noe vondt med det :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Visst skriver hun anonyme nick. I dag er hun nickene flymo og hanoghenne. Hun er nok frustrert over å bli utestengt også som Baugspryden, siden hun er ekstra aktiv på den anonyme fronten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...