Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kaffedama
Skrevet

hvorfor ble det baugspyden skrev og det jeg svarte på psyk slettet? var det noe galt? er flere ganger det er blitt slettet ting, og jeg lurer på om det er noe jeg skriver som jeg ikke bør skrive?

*skjønner ikke*...

Fortsetter under...

Skrevet

Baugspryden er utestengt - og da blir du med i dragsuget.

Gjest kaffedama
Skrevet

ja. fant det ut akkurat nå!

takk for svaret og ha en fin kveld. :-)

Skrevet

Hvorfor ble baugspryden utestengt?

Skrevet

Hvorfor ble baugspryden utestengt?

Aner ikke - men hun var nok en gammel bekjent - SDD ser det med en gang - - mens jeg ikke skjønner en dritt! hehe

Gjest Shira12
Skrevet

Og konsekvensen er jo at vi andre;

1; ikke gidder å være her mer

2; er kjipe med nykommere som likner

3; blir usedvanlig ekle så hele formumet blir surt...

Nettopp!

Jeg er merker at jeg har mye kortere lunte nå, og er mer kvass enn vanligvis.

Bra når Webbis rensker opp, da blir vi de snille greie dolerne igjen :o)

Annonse

Skrevet

Nei ikke jeg heller, kanskje jeg selv har svart noe krasst uten å vite det også? hakke pepling, men synes terskelen er noe lav hos enkelte,,,tror jeg! :)

Det er sikker EN svinepels de har sett seg lei på :)

Skrevet

Nei ikke jeg heller, kanskje jeg selv har svart noe krasst uten å vite det også? hakke pepling, men synes terskelen er noe lav hos enkelte,,,tror jeg! :)

Da tror du det er meg terskelen er lav hos.

Det var ikke meg som fikk så øra flagret helt ubegrunnet. Vedkommende hadde utrolig mange nick, og ba folk dra til helv... etc.

Det var rett og slett ikke koselig å lese all den dritten....

Gjest Moderator
Skrevet

Alle innlegg skrevet av "baugspryden" blir slettet. Hvis du har besvart hennes innlegg, forsvinner ditt svar også.

Gjest kaffedama
Skrevet

Alle innlegg skrevet av "baugspryden" blir slettet. Hvis du har besvart hennes innlegg, forsvinner ditt svar også.

Takk for svar :-) Ja, jeg skjønte det etterhvert.

Ha en fin dag!

Gjest Si det da!
Skrevet

Da tror du det er meg terskelen er lav hos.

Det var ikke meg som fikk så øra flagret helt ubegrunnet. Vedkommende hadde utrolig mange nick, og ba folk dra til helv... etc.

Det var rett og slett ikke koselig å lese all den dritten....

Ups! Da skjønner jeg reaksjonene.

Har ikke sett denne utskjellingen jeg.

Synes det er ok med ulike nick om det brukes samme nick i samme innlegg, men ikke ok med den utskjelligen du nevner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...