Gjest Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har astma, men føler at det ikke er denne som forårsaker følgende: Føler at kroppen ikke opptar nok oksygen. Er tungpustet uten astma- symptomer. Har blodtrykksendringer. Da føles det som om gjenstander kommer mot meg. Jeg får en "flush" lignende følelse i hodet og svimer nesten av. Hjertet mitt slår veldig hardt og fort, noen ganger veldig fort og så virker det som om det vibrerer og stopper å slå en stund. Slagene kjennes som bobler/vibra- sjoner opp i halsen, spesielt det tredje slaget. Kjenner slagene som et sting opp midt inne i hodet. Kan ikke belaste meg, da får jeg en brennende følelse like etter f.eks. i føttene. Ligger jeg på siden blir den armen jeg ikke ligger på nummen. Veldig rart. Hva kan det være? Hjertet som har problemer? Lungene som da får problemer med å oppta oksygen videre til blodet? Eller begge deler? Det er ikke angst eller nerver. Tro meg. Hilsen en mann på 40 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248876-oksygenopptak/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.