Gå til innhold

"brunaktig" blødning


Gjest elin

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg (18) går på Trionetta. For fire dager siden (torsdag 12.) fikk jeg ikke tatt pillen min (nr.13 på brettet) før det hadde gått rundt 36 timer.

Jeg venter ikke mensen før førstkommende søndag, men i går begynte jeg å få en slags brunaktig blødning. Det virker ikke som en vanlig mensenblødning, for da pleier det å "ta seg opp" til mer vanlig blodfarge, men det er fortsatt brunaktig i dag. Og mengden er heller ikke den samme som vanlig.

Jeg leste i et tidligere innlegg at det i bruksanvisningen til Trionetta står at man kan oppleve mellomblødninger. Kan det virkelig bare skje,sånn "uten videre", etter at jeg har gått på pillen i snart 2 år?

Jeg bør vel kanskje nevne at jeg denne gangen har utsatt mensen med drøye 2 uker. Kan det være årsaken?

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvilke tabletter har du utsatt mensen med? Hvis du bruker annet enn de siste gule tabletter, vil du få blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...