Gå til innhold

Hva skjer med håret mitt??

Anbefalte innlegg

Gjest blackblondie

Hei!

Jeg er en gutt på 19 år som lurer litt, det har seg slik at jeg var veldig blond i håret for noen år siden og har bare blitt mørkere i håret med tiden, det er jo greit nok det, men for nesten et år siden har det begynt å vokse ut helt svarte og litt tykkere hår rundt øret, men mest foran og over øret.. også skjeggveksten er blitt en blanding med svarte og lyse hår.. hva er skyldes dette?? spurte min frisør angående dette men hun visste ikke hva det kunne skyldes og har aldri vært borti noe liknende før.. kan det være at det er noe gærent med pigmentene mine eller noe sånt, eller driver kroppen min med en veldig sporadisk og langsom prosses med å forandre alt håret mitt til en veldig mørk farge?? fattern har litt mørkt hår og muttern har veldig mørkt hår.. Bleiker håret mitt regelmessig pga. dette problemet mitt, jeg håper virkelig at noen her kan hjelpe meg, og forklare meg hva som virkelig skjer med håret mitt?? på forhånd takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24891-hva-skjer-med-h%C3%A5ret-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg har dessverre ingen forklaring på dette annet enn at du evt. har fått noen føflekker ved øret eller i skjeggområdet. Mitt råd er at du lar legen din kikke på dette.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...