Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koselig å se deg. :-)

Jeg er her, men ganske lite i forhold til før. Er også lite på msn, rett og slett fordi jeg ikke har/eller prioriterer, så mye tid til å bare sitte her.

:-)

Så jeg er som regel innom msn noen minutter innimellom, sjelden jeg sitter lenge og skravler sånn som jeg pleide før.

Holder på å pusse opp hjemme ser du, og har ellers nok å drive med i RL som er morsommere enn å sitte på nett hele dagen. :-)

Sånn er det når man ganske nylig er blitt samboer, og i tillegg er forelska som bare det, så nettaktiviteter nedprioriteres grundig. ;-)

Hei Tottlå. Vet ikke om du husker meg,men jeg husker ditt nick. Jeg har det bra og håper det samme med deg. Jeg storkoser meg med det første barnebarnet mitt, visste ikke det var så "stort" å bli bestemor. Det er vel det viktigste som har skjedd meg det siste året. Er vel ikke av de aller ivrigste herinne, men må innom en tur hver dag så sant jeg har tid. Mange koselige mennesker på Åpent forum synes jeg.

Annonse

Hei Tottlå. Vet ikke om du husker meg,men jeg husker ditt nick. Jeg har det bra og håper det samme med deg. Jeg storkoser meg med det første barnebarnet mitt, visste ikke det var så "stort" å bli bestemor. Det er vel det viktigste som har skjedd meg det siste året. Er vel ikke av de aller ivrigste herinne, men må innom en tur hver dag så sant jeg har tid. Mange koselige mennesker på Åpent forum synes jeg.

Klart jeg husker deg Hønemor! :)

Åååå så kjekt med barnebarn. Tenker du koser deg da, ja!For min del synes jeg det har vært reine baby-boomen denne sommeren. Nesten alle veninnene mine har fått barn.... jeg blir ganske syk etter dem!!!!

:)

Heisan :o)

Hvordan går det med deg?

Hei!!!

Kjekt å se deg igjen! Joda, med meg går alt bare bra.Ting har endelig begynt og roe seg, og ting begynner og se lyst ut. Åsså har jeg jo blitt mor!!! Hehe.....eller jeg har fått meg en samboer....hunden min hentet jeg hjem i mai. Det er babyen min.... Vi koser oss som bare det. Mye selskap i henne!

:)Hvordan står ting til med deg da?

Koselig å se deg. :-)

Jeg er her, men ganske lite i forhold til før. Er også lite på msn, rett og slett fordi jeg ikke har/eller prioriterer, så mye tid til å bare sitte her.

:-)

Så jeg er som regel innom msn noen minutter innimellom, sjelden jeg sitter lenge og skravler sånn som jeg pleide før.

Holder på å pusse opp hjemme ser du, og har ellers nok å drive med i RL som er morsommere enn å sitte på nett hele dagen. :-)

Sånn er det når man ganske nylig er blitt samboer, og i tillegg er forelska som bare det, så nettaktiviteter nedprioriteres grundig. ;-)

Hei!

Så kjekt for deg!! Håper vi møtes på innimellom her inne da!

Annonse

Hei!!!

Kjekt å se deg igjen! Joda, med meg går alt bare bra.Ting har endelig begynt og roe seg, og ting begynner og se lyst ut. Åsså har jeg jo blitt mor!!! Hehe.....eller jeg har fått meg en samboer....hunden min hentet jeg hjem i mai. Det er babyen min.... Vi koser oss som bare det. Mye selskap i henne!

:)Hvordan står ting til med deg da?

Så bra. Samboer og mamma også, det er strålende :o)

Her går det i samme tralten som vanlig, ikke noe særlig nytt :o)

Titt-titt. Her er jeg!

Har vært på høstferie en uke - men nå er jeg fit for fight! :-)

Heeeei Gyda.

Kjeeempe lenge siden jjeg har pratetmed deg, jo! Kjekt å "se"deg igjen. Nå håper jeg at jeg får være litt oftere her på DOL....har endelig fått bærbar pc hjemme!! :)

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160300970' post='3329819]

Heia!!

*Savne Tottlå*

Har ikke vært såå mye på dol i det siste, men skal ta det igjen til høsten/vinteren :D

Jepp det må vi..... jeg skal jo snart "feire" 2 år siden jeg begynte her på DOL. Hehe...

hvordan står det til med deg?

Som om du er så mye på msn selv! :D Hihi..... Hvordan går studiene?

Veldig bra....er i praksis på me3disinsk avdeling nå... Er kjempeklar til å bli ferdig med skole, komme meg ut i arbeidslivet og tjene penger!! Blir litt spinkelt å leve på bare studielånet! Hihihi....

Så bra. Samboer og mamma også, det er strålende :o)

Her går det i samme tralten som vanlig, ikke noe særlig nytt :o)

Hmm....har lest litt i rykk og natt her ine i dag....synes webbisen er fremme hele tiden og sletter innlegg og sperrer ute folk. Hva foregår?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...