Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hare1365380455

Veldig bra....er i praksis på me3disinsk avdeling nå... Er kjempeklar til å bli ferdig med skole, komme meg ut i arbeidslivet og tjene penger!! Blir litt spinkelt å leve på bare studielånet! Hihihi....

Vet du hvor du vil jobbe etterpå? Der jeg så deg den gangen....? :)

Vet du hvor du vil jobbe etterpå? Der jeg så deg den gangen....? :)

kanskje.....men det er et problem med den lange veien, så jeg vil prøve å få meg jobb i kommunen også..... jeg er innstilt på å ta det jeg får. Jobbtilbudene vokser ikke akuratt på tre for tiden....

Hei du c",)

Jeg henger fortsatt en del på dol, men hva som skjer i blondinegjengen har jeg lite og ikke peil på - er faktisk ikke på msn lenger.

Ellers popper det snart ut en ekte baby her, ikke en hund ;-)

neeeeeeeei!!! Gratulerer! Så kjekt for dere! Hvor langt er du på vei, da?

hare1365380455

kanskje.....men det er et problem med den lange veien, så jeg vil prøve å få meg jobb i kommunen også..... jeg er innstilt på å ta det jeg får. Jobbtilbudene vokser ikke akuratt på tre for tiden....

Her kunne du nok fått jobb, men det er vel for lang vei.... Om du får fast helgestilling så er det større sjangse for deg å få annen stilling senere, tror jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...