heki1365381029 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 hei. hvordan hjelper man en mann som er alvorlig deprimert og ikke vet hvorfor han er det?? hvordan styrke han? 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hei. Har han vært hod lege? Hvis ikke, bør du oppmuntre ham til et legebesøk.. Prøv å få ham med ut og gå tur, gå på kino eller andre ting, så han kommer utenfor døren sin. Be han på middag, lunsj, eller ta med mat til ham. Det frister ofte lite å lage mat når en er deprimert. Særlig hvis en i tillegg bor alene(?). Spør om det er noe du kan hjelpe ham med. Vær ellers en god venn, bare:) Det virker det som du er, og slike er gull verdt:) 0 Siter
heki1365381029 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Hei. Har han vært hod lege? Hvis ikke, bør du oppmuntre ham til et legebesøk.. Prøv å få ham med ut og gå tur, gå på kino eller andre ting, så han kommer utenfor døren sin. Be han på middag, lunsj, eller ta med mat til ham. Det frister ofte lite å lage mat når en er deprimert. Særlig hvis en i tillegg bor alene(?). Spør om det er noe du kan hjelpe ham med. Vær ellers en god venn, bare:) Det virker det som du er, og slike er gull verdt:) vi bor sammen. og han klarer ikke finne ut hva som er problemet. han har vært hos sine foreldre i natt og det gjorde ikke saken bedre. han sier han elsker meg men savner familei og venner for mye.jeg tror han vil flytte, men vet ikke.han kommer i kveld og vi skal prate ut. så sant det går. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 vi bor sammen. og han klarer ikke finne ut hva som er problemet. han har vært hos sine foreldre i natt og det gjorde ikke saken bedre. han sier han elsker meg men savner familei og venner for mye.jeg tror han vil flytte, men vet ikke.han kommer i kveld og vi skal prate ut. så sant det går. Vet ikke hva jeg kan si, annet enn at jeg håper dere klarer å få fram det dere har på hjertet begge to, at det kommer noe bra ut av samtalen. Lykke til. (PS: noen blir jo deprimert "uten grunn" fordi de har kjemisk ubalanse i hjernen. For lite serotonin. Da kan antidepressive kanskje hjelpe.) 0 Siter
heki1365381029 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Vet ikke hva jeg kan si, annet enn at jeg håper dere klarer å få fram det dere har på hjertet begge to, at det kommer noe bra ut av samtalen. Lykke til. (PS: noen blir jo deprimert "uten grunn" fordi de har kjemisk ubalanse i hjernen. For lite serotonin. Da kan antidepressive kanskje hjelpe.) jeg har foreslått johannesurt, men han har ikke sagt noe på det.jeg skjønner ikke hva som skjer. føler meg helt fortapt som det er nå. begynner å bli deppa selv også fordi jeg ikke klarer hjelpe han. tror forholdet vårt gikk for fort til samboerskap. men nå har vi bodd sammen i 2 mndr og jeg vet jeg ikke kan ha et forhold m han hvis han flytter nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.