Gå til innhold

Oioi... :o)


Gjest Fast bruker, men hemmelig i dag :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Fast bruker, men hemmelig i dag :o)

Ja, da var den blå streken et faktum, og jeg melder meg herved inn her!

Hjelpe meg, er litt i sjokk her jeg sitter - hadde IKKE forventet å få se et kryss da jeg testet i dag! Skulle bare utelukke jeg :o)

Vi har en liten fra før, og hadde vel forsåvidt tenkt å prøve på nr 2 rundt juletider. Men nå slipper vi tenke mer på det :o) Dette er herved beviset på at hoppe-av-i-svingen ikke akkurat er det sikreste man kan drive med.

I forhold til forrige menstruasjons første blødningsdag er jeg 6+5 i dag, og termin er 30. mai. Jeg tror vel egentlig befruktning må ha skjedd en uke senere, men får forholde meg til menstermin frem til UL.

Jeg tror jeg er anonym en stund til jeg, vi har ikke fortalt noe til noen enda og skal prøve å holde det for oss selv selv en stund til.

Spennende og skummelt dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • filiokus81

    18

  • hare1365380455

    6

  • Ugga Bugga

    6

  • ShitDiddelyDo

    5

Gjest Fast bruker, men hemmelig i dag :o)

Gratulerer så mye! :)

Takk takk :o)

Husker jeg riktig hvis jeg mener å ha fått med meg at du er prøver for tiden? Lykke til selv i så fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Fast bruker, men hemmelig i dag :o)' timestamp='1160246374' post='3328914]

Takk takk :o)

Husker jeg riktig hvis jeg mener å ha fått med meg at du er prøver for tiden? Lykke til selv i så fall!

Ja, vi prøver. Men vi er ikke så innmari gode på dette, så det kan nok ta en stund. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker, men hemmelig i dag :o)

Gratulerer, du hemmelige c",)

Takk for det!

Skal bare se jeg kommer ut av skapet fortere enn svint, jeg er utrolig dårlig til å ruge på sånne nyheter ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Fast bruker, men hemmelig i dag :o)' timestamp='1160247055' post='3328944]

Takk for det!

Skal bare se jeg kommer ut av skapet fortere enn svint, jeg er utrolig dårlig til å ruge på sånne nyheter ;o)

Syns du skal ta steget allerede i kveld, jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker, men hemmelig i dag :o)

Syns du skal ta steget allerede i kveld, jeg ;-)

Hehe :o)

Holdt faktisk på å glemme å bruke anonymt nick i forrige innlegg til deg. Snakk om gullfisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Fast bruker, men hemmelig i dag :o)' timestamp='1160248375' post='3329013]

Hehe :o)

Holdt faktisk på å glemme å bruke anonymt nick i forrige innlegg til deg. Snakk om gullfisk.

hehe, jeg klarer alltid å oute meg selv når jeg liksom skal være anonym:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Fast bruker, men hemmelig i dag :o)' timestamp='1160248375' post='3329013]

Hehe :o)

Holdt faktisk på å glemme å bruke anonymt nick i forrige innlegg til deg. Snakk om gullfisk.

oj, nå glemte jeg å gratulere

:-O

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:-)

Kan du ikke ta en sånn gjettekonkurranse her da? Første bokstav er ... osv ;-)

(Vi er innmari gode til å holde på venninnehemmeligheter her inne!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fast bruker, men hemmelig i dag :o)

Gratulerer!!

Men du - det er ingen av oss som kan sladre til din familie og venner, da! ;-)

Neida, men jeg bruker samme nick andre steder som jeg gjør her inne, så sånn sett kan jeg kanskje bli gjenkjent. Men sjansen er sikkert ikke særlig stor.

Mannen erklærte nettopp at vi kunne jo fortelle det til foreldrene våre som julegave... *dåne*

DET er lenge til det!

Men jeg skal nok overtale han til å la meg slippe nyheten litt før. Det viser helt sikkert godt innen den tid også regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:-)

Kan du ikke ta en sånn gjettekonkurranse her da? Første bokstav er ... osv ;-)

(Vi er innmari gode til å holde på venninnehemmeligheter her inne!)

Hihi, det hadde sikkert vært gøy ja :o)

Nedtur da hvis ingen kjenner meg igjen!

Men jeg avventer litt til jeg.

*holde på pinebenken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker, men hemmelig i dag :o)

GRATULERER!!!

Men må slutte meg til de andre her jeg altså, vi skal ikke røpe det til noen vi ;o)

:o)

Lover å komme ut av skapet snart :o)

Mannen har en absurd idé om at vi skal holde kjeft til jul (*dåne*), men jeg må da i alle fall få lov til å være åpen på nett. Dessuten synes sikkert magen lenge før den tid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker, men hemmelig i dag :o)

Gratulerer! (Vil du hviske hvem du er....?) :)

Takk!

Holdt på å brøle det ut i svaret mitt til Shira12 under her - håpløst å måtte huske å endre nick hver gang ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...