Gå til innhold

cetirizin istedenfor zyrtec?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virkestoffet er det samme, og de har derfor nøyaktig samme virkning. Imidlertid hender det at noen hjelpestoffer er forskjellige, og derfor hender det en sjelden gang at noen ikke tåler å bytte med det billigste. Har du brukt zyrtec før?

Det er også en mulighet at det er den allergiske reaksjonen som gjør deg så dårlig.

Gjest lady marmelade

Virkestoffet er det samme, og de har derfor nøyaktig samme virkning. Imidlertid hender det at noen hjelpestoffer er forskjellige, og derfor hender det en sjelden gang at noen ikke tåler å bytte med det billigste. Har du brukt zyrtec før?

Det er også en mulighet at det er den allergiske reaksjonen som gjør deg så dårlig.

Jeg har hatt dette utslettet i flere uker, og ikke blitt dårlig av det. Har kun hatt kløe.

Jeg har ikke brukt zyrtec før nei. Men spiste nettopp middag, og etter dette så jeg at jeg har fått noen SVÆRE røde merker på brystet. Det ser helt forferdelig ut. Har hatt på brystet før, men det var mye mindre flekker/prikker. Nå er flekkene ca 2cm i diameter??

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...