Gjest Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Jeg er en mann på 41 år. I de siste 6 måneder har jeg merket at når jeg trekker pusetn dypt, får jeg en slags form for "smerte" på venstre side i brystkassen. Jeg har tidligere røkt alt fra 0-5 sigaretter på det meste, daglig, men i dag kan det bli 2 sigaretter en lørdagskveld, så kan det gå 3-4 uker til neste, mao sluttet. Når jeg ligger på venstre side, får jeg av og til en "ubehagelighet" i brystet, men dette går over når jeg legger meg på ryggen. Jeg har ingen hoste, ingen slimdannelser, ei heller blod. Hvordan er muligheten for at man kan få tatt CT, eller komme i en MR-maskin for å få sjekket lungene? Jeg har nå fått time hos min fastlege, kan jeg på en måte kreve at min fastlege sæker meg inn til en slik undersøkelse? Ser fram til svar fra deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249096-bekymret-for-lungekreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.