Gå til innhold

Store kviser på overkroppen

Anbefalte innlegg

Gjest Aspire84

Hei er en gutt på 22 år. Har i mange år vært plaget med en del kviser og furunkler tror jeg det heter på overkroppen. Disse kommer alltid fra midten av overkroppen og oppover (ikke ansikt), og befinner seg ofte fra hals-skulderpartier, bakside skulderblad/rygg, og de verste og største kommer alltid på SAMME sted med jevne mellomrom, midt på brystet. Dette kan være svært ubehagelig og noen gjør vondt ved berøring. De går som oftest over etter en par uker men kommer altså tilbake og mange ser ut til å etterlate seg arr. Vil sette en stopper for de her. Jeg har ikke kjempemange samtidig men kanskje mellom 5-10 stk spredt rundt. Og dette plager meg med tanke på utseende osv. Kan dette være kostholdrelatert ? Vitaminmangler ? Hadde ikke de her før jeg ble 19 ca, så de kom først etter puberteten. Merkelige greier. Svært takknemlig for hjelp / tips.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249204-store-kviser-p%C3%A5-overkroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...