Gjest litt smånervøs, Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har en kjole, den er sort, tettsittende i litt tung strechy bomull. Dypt utringet. Meget enkel. Jeg skal bruke den sammen med støvletter i en bursdag, men den trenger og rockes opp litt. Menneskene jeg skal treffe har masse penger og sikkert fancy klær(!) Noen tips slik at jeg ikke trenger å føle meg så eh... "fattig" ? Ellers? 0 Siter
Frøken eple Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Sett på en stor rød blomst på skulderen. Kjøp en fancy belte du kan ha rundt Ha store flotte øredobber og/eller smykke Trenger ikke nødvendigvis å være så dyrt... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Sett på en stor rød blomst på skulderen. Kjøp en fancy belte du kan ha rundt Ha store flotte øredobber og/eller smykke Trenger ikke nødvendigvis å være så dyrt... Blomst på skulderen?? Kunne like gjerne satt på en papegøye! *LOL* 0 Siter
hidi Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg ville hatt noen flotte øredobber og et belte som matcher. Og ikke noe halskjede som tar oppmerksomheten fra utringningen. Kanskje du kan låne noe av gode venninner hvis du ikke har det selv... Heller for lite enn for mye i slike selskap.... Håper du får en kjempefin fest! 0 Siter
hidi Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160423313' post='3332337] Blomst på skulderen?? Kunne like gjerne satt på en papegøye! *LOL* Enig med deg! *lol* 0 Siter
Gjest litt smånervøs, Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg ville hatt noen flotte øredobber og et belte som matcher. Og ikke noe halskjede som tar oppmerksomheten fra utringningen. Kanskje du kan låne noe av gode venninner hvis du ikke har det selv... Heller for lite enn for mye i slike selskap.... Håper du får en kjempefin fest! Belte på hoften da, eller? Er ikke det litt ut? Hadde vært deilig med et belte, for da føler jeg meg ikke så naken... Er ikke så glad i smykker, men noe må jeg jo ha. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Belte på hoften da, eller? Er ikke det litt ut? Hadde vært deilig med et belte, for da føler jeg meg ikke så naken... Er ikke så glad i smykker, men noe må jeg jo ha. Belte skal være i midjen nå. Rødt er in..tror jeg 0 Siter
Gjest litt smånervøs, Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Belte skal være i midjen nå. Rødt er in..tror jeg Ja, det skal visst det. Får ta med kjolen ut og kjøpe belte. Mye strev for å være fin nok. 0 Siter
hidi Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Belte på hoften da, eller? Er ikke det litt ut? Hadde vært deilig med et belte, for da føler jeg meg ikke så naken... Er ikke så glad i smykker, men noe må jeg jo ha. Ikke bruk rødt og ja jeg ville hatt beltet på hoften om du ikke er veldig slank rundt midjen. Beltet bør være i samme farge som støvlettene dine, men gjerne med pynt. Har vært flere ganger i slike selskap, og det gjelder og ikke gjøre for mye ut av det. Husk fine øredobber, det blir prikken over i-en. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, det skal visst det. Får ta med kjolen ut og kjøpe belte. Mye strev for å være fin nok. Ta på deg noe DU liker og som du føler deg vel i, så blir du nok så fin atte:) Det er utstrålingen som teller, vet du;) Når det er sagt, så går det jo også an å ta med kjolen ut på et par butikker der du vet de er flinke med mote, og spørre om de har noen tips? Det er litt vanskelig her når en ikke kan se kjolen din. Håper du får det koselig ihvertfall! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Sett på en stor rød blomst på skulderen. Kjøp en fancy belte du kan ha rundt Ha store flotte øredobber og/eller smykke Trenger ikke nødvendigvis å være så dyrt... Nei, stor rød blomst blir bare harry... Det var moderne for noen få år siden, men nå tror jeg det er "ut"... 0 Siter
Gjest amparro... Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Belte som henger på hoften er ut :-/ Du burde få tak i et bredt belte som du har stramt rundt livet. Litt 80 tall. Men alt kommer jo ann på hvordan kjolen og støvlene eeeegenlig ser ut. Men det hotteste tipset er som sagt, bredt belte rundt livet - ikke slakt, men litt stramt :-) 0 Siter
Gjest litt smånervøs, Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Til alle, takk for hjelpen. Jeg har kjøpt et fett smykke som gjorde antrekket mye kulere. Har ikke funnet noe belte, kjolen er så "ren og enkel" at det ville muligens ødelagt med belte. Føler meg fin med smykket. Det blir nok bra 0 Siter
Frøken eple Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Nei, stor rød blomst blir bare harry... Det var moderne for noen få år siden, men nå tror jeg det er "ut"... Ja, ja, ikke vet jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.