superklara Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 For et par - tre uker siden hadde 3-åringen min brennkopper. For 10 dager siden hadde jegen litt uheldig barbering, dvs jeg fikk endel småkviser i skrittet etter barbering. Disse klødde og klør noe helt sinnsykt, og har resultert i store blemmelignende sår nedentil, og det blir bare fler av dem. Har nå fått et sår på haka også, noe som startet som en liten kvise, nå har jeg en følelse av at haka snart ramler av. Jeg synes dette er så pinlig at jeg vegrer for å gå til legen, tror det er brennkopper, og startet behandling m fucidin antibiotikasalve i går. Noen som har noen formening om det evnt kan være noe annet? Er det å ta en sjanse å selv stille diagnose og starte behandling uten å kontakte lege? Synes som sagt dette er skikkelig pinlig, skrittet mitt ser ikke ut.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249276-brennkopper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.