Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

40

• Babette

13

• ShitDiddelyDo

11

• sheba

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

da velger jeg en kjempegod klem og mange positive tanker:) mer kan jeg ikke gjøre, men gjorde mitt beste:)

Hm.. takk. Idet jeg sendte innlegget gikk jeg egentlig over fra sørgmodig til sur, men. Du skal ha takk likevel =p

Hva gjør dere opp så seint, når dere ikke har blitt dumpa av tlsynelatende annerledes, snille men samtidig pene gutter på tirsdagsfylla?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249408-stakkars-darkpink/#findComment-1959095
Del på andre sider

Hm.. takk. Idet jeg sendte innlegget gikk jeg egentlig over fra sørgmodig til sur, men. Du skal ha takk likevel =p

Hva gjør dere opp så seint, når dere ikke har blitt dumpa av tlsynelatende annerledes, snille men samtidig pene gutter på tirsdagsfylla?

hehe jeg jobber, har tre barn hjemme så dette er eneste tiden på døgnet jeg har fred og ro rundt meg:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249408-stakkars-darkpink/#findComment-1959097
Del på andre sider

Annonse

Hva har forresten skjedd? Trenger litt details hvis jeg skal kaste meg på at han er en drittsekk. :)

ååååh, han er egentlig ikke det, det gjør det bare verre.

Jeg tenker at det nye kullet mitt, 5-års studiet, skal jeg hvertfall holde meg unna. Og vi går ut sikkert tre ganger i uka sammen for tiden. Og hver gang vi er ute, så spør guttene i kullet hvorfor jeg takker nei til alle som prøver seg, og så sier jeg bare at de ikke falt i smak, gidde rikke alt tullet etterpå, etc.

Så er det en av disse karene i kullet mitt jeg har hatt et litt godt øye til lenge, og vi har hatt en herlig uskyldig kompisflørtetone, men jeg har ant litt vibber i luften. men kullet = forbuden frukt.

Så fikk jeg vite at to andr epå kullet har rota, og da tenkte jeg faen heller.

Så le vi to alene på nachspiel, og han spurt eom jeg ville sove i senga hans, uten baktanker. Jatakk, sa jeg, og beholdt klærne på, og så holdt han rundt meg. "Er det veldig ille om jeg kysser deg nå?" spurte han. "Nei smilte jeg, og så kyssa vi og kosa hele natta.

Så hasta jeg hjem søndagsmorgen, og idag møttes vi igjen. Først prata vi om løst og fast blant de andre, men så ba jeg ham bli med ut på en røyk.

Så spurte jeg åssen landet lå, og at alt var greit, jeg ville bare vite. Så sa han at han ikke angret på at det hadde skjedd, men at han angret på at det skjedde sånn, og at han hadde drukket så mye. Han hadde syntes jeg var en allright jente veldig lenge, men samtidig hadde han savnet eksen sin mye, og han orket ikke helt greier nå. Men det var kjempefint at jeg tok det opp, og han håpet at vi kunne fortsette den gode tonen.

Seff, sa jeg, og var kjempekul og dulta han i skuldra og smilte og var så allright at.

Så var han en snill fyr, og jeg en kul jente. Men etter at jeg kom hjem nå så har jeg bare lyst til å knuse ting eller gråte eller noe sånt. For faen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249408-stakkars-darkpink/#findComment-1959099
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

ååååh, han er egentlig ikke det, det gjør det bare verre.

Jeg tenker at det nye kullet mitt, 5-års studiet, skal jeg hvertfall holde meg unna. Og vi går ut sikkert tre ganger i uka sammen for tiden. Og hver gang vi er ute, så spør guttene i kullet hvorfor jeg takker nei til alle som prøver seg, og så sier jeg bare at de ikke falt i smak, gidde rikke alt tullet etterpå, etc.

Så er det en av disse karene i kullet mitt jeg har hatt et litt godt øye til lenge, og vi har hatt en herlig uskyldig kompisflørtetone, men jeg har ant litt vibber i luften. men kullet = forbuden frukt.

Så fikk jeg vite at to andr epå kullet har rota, og da tenkte jeg faen heller.

Så le vi to alene på nachspiel, og han spurt eom jeg ville sove i senga hans, uten baktanker. Jatakk, sa jeg, og beholdt klærne på, og så holdt han rundt meg. "Er det veldig ille om jeg kysser deg nå?" spurte han. "Nei smilte jeg, og så kyssa vi og kosa hele natta.

Så hasta jeg hjem søndagsmorgen, og idag møttes vi igjen. Først prata vi om løst og fast blant de andre, men så ba jeg ham bli med ut på en røyk.

Så spurte jeg åssen landet lå, og at alt var greit, jeg ville bare vite. Så sa han at han ikke angret på at det hadde skjedd, men at han angret på at det skjedde sånn, og at han hadde drukket så mye. Han hadde syntes jeg var en allright jente veldig lenge, men samtidig hadde han savnet eksen sin mye, og han orket ikke helt greier nå. Men det var kjempefint at jeg tok det opp, og han håpet at vi kunne fortsette den gode tonen.

Seff, sa jeg, og var kjempekul og dulta han i skuldra og smilte og var så allright at.

Så var han en snill fyr, og jeg en kul jente. Men etter at jeg kom hjem nå så har jeg bare lyst til å knuse ting eller gråte eller noe sånt. For faen.

Nå er jeg ikke helt med. Han her høres jo bare snill og grei ut, og du har jo heller ingen grunn til å være sur på ham?

Ei heller forstår jeg hvorfor du føler deg såra. Gi ham heller litt tid til å bli bedre kjent med deg samtidig som han kommer over eksen.

Her er det jo håp som bare det!

Du burde jo bare være glad og fornøyd og sprudlende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249408-stakkars-darkpink/#findComment-1959101
Del på andre sider

Nå er jeg ikke helt med. Han her høres jo bare snill og grei ut, og du har jo heller ingen grunn til å være sur på ham?

Ei heller forstår jeg hvorfor du føler deg såra. Gi ham heller litt tid til å bli bedre kjent med deg samtidig som han kommer over eksen.

Her er det jo håp som bare det!

Du burde jo bare være glad og fornøyd og sprudlende.

NEI, for jeg sa: Men det var bare en engangsgreie eller?

Og han bare: ja, eller.. jeg angrer ikke altså, men.. vel, det har bare vært så mye med eksen og jeg har savna henne og blabla. det har ikke skjedd noe, men. Jeg tror ikke jeg orker noe nå - opplegg.

Og da blir det jo ikke noe!! Og jeg vet at han egentlig er en super gutt og ingen drittsekk, og det gjør det bare verre. han vil ikke noe mer. Jeg vil mer. At han ditcha meg på en fin måte hjelper ikke.

det verste er at etter jeg dro, så sendte jeg melding: "Du, når jeg tenker over det, så synes jeg egentlig det er ganske synd at det bare var en engangs greie.. men sifra om du ombestemmer deg, og så er vi kompiser så lenge :)"

Åh, jeg er så dust.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249408-stakkars-darkpink/#findComment-1959102
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

NEI, for jeg sa: Men det var bare en engangsgreie eller?

Og han bare: ja, eller.. jeg angrer ikke altså, men.. vel, det har bare vært så mye med eksen og jeg har savna henne og blabla. det har ikke skjedd noe, men. Jeg tror ikke jeg orker noe nå - opplegg.

Og da blir det jo ikke noe!! Og jeg vet at han egentlig er en super gutt og ingen drittsekk, og det gjør det bare verre. han vil ikke noe mer. Jeg vil mer. At han ditcha meg på en fin måte hjelper ikke.

det verste er at etter jeg dro, så sendte jeg melding: "Du, når jeg tenker over det, så synes jeg egentlig det er ganske synd at det bare var en engangs greie.. men sifra om du ombestemmer deg, og så er vi kompiser så lenge :)"

Åh, jeg er så dust.

Den meldingen var det intet galt med. Hadde jeg vært fyren og fått en sånn, selv om jeg ikke ville noe mer, hadde jeg bare syntes det var hyggelig å få den.

Dette er i hvert fall ikke en "gutter-er-onde"-greie.

Enten er det sant det han sier om at han trenger tid til å komme over eksen, eller så har han, som du skriver, avvist deg så høflig det kan gjøres, og i så fall er du sur fordi du har møtt en fyr som ikke er interessert i deg, og hvis du er sur for det er du fryktelig bortskjemt på gutteområdet! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249408-stakkars-darkpink/#findComment-1959105
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...