Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

40

• Babette

13

• ShitDiddelyDo

11

• sheba

6

Mest aktive i denne tråden

Hmm, svært synd det da, men samtidig så henger du etter de som kanskje ikke er de helt store å satse på, sjangsene er større for å bli ditcha da, ikke sant?

Er det ikke litt slik?...:-)

Ikke denne gangen! =/

Han hadde ikke en eneste tatovering, og han har gitt meg et "love cats" armbånd, og vi kjente hverandre i to mnd'er før vi kyssa..

Hvordan skal jeg greie å holde motet oppe når jeg for en gangs skyld faller for en som er snill, og han likevel ikke vil noe mer?

Gjest Ulvinnen

Ikke denne gangen! =/

Han hadde ikke en eneste tatovering, og han har gitt meg et "love cats" armbånd, og vi kjente hverandre i to mnd'er før vi kyssa..

Hvordan skal jeg greie å holde motet oppe når jeg for en gangs skyld faller for en som er snill, og han likevel ikke vil noe mer?

Det fins mange snille der ute, DP!

Og en tatovering er vel ikke det som avgjør noens personlighet?

Ikke denne gangen! =/

Hmm si det, men spørsmålet er om han tror at du er snill da? Kanskje du er ei slik jente som er slik som de gutta du faller for?

Tja, ikke vet jeg, kjærligheten kan være svært vanskelig.

Huff. Nå føler jeg meg nesten slem her. Dette skulle jo være en "stakkars DP"-tråd, ikke en "dette er da ingenting å syte over DP!"-tråd. Sorry for det.

Det er jo alltid kjipt å bli avvist. Og jeg hang meg muligens litt for mye opp i "alle gutter er rasshøl"-kommentaren din.

Hadde jeg hatt noen gode råd skulle jeg gitt deg råd på råd, men det er egentlig ingen gode råd mot følelsen av å bli avvist.

Du er ikke slem. Jeg setter mer pris enn du aner på at du orker å sitte å lytte og svare saklig en førtidsalkoholisert ulykkesfugl i patetiskfylla =)

Annonse

Hmm si det, men spørsmålet er om han tror at du er snill da? Kanskje du er ei slik jente som er slik som de gutta du faller for?

Tja, ikke vet jeg, kjærligheten kan være svært vanskelig.

Han gav meg jo love cats armbåndet fordi han tydeligvis har fanget opp en viktig del av meg. Og han har flere ganger på byn sagt at han tror jeg er akkurat hans type jente, og han har virka oppriktig. Ikke på glattsjekkeren, men bare... ja.

Nei, æsj, jeg driter i hele greia. Gir opp =p

Han gav meg jo love cats armbåndet fordi han tydeligvis har fanget opp en viktig del av meg. Og han har flere ganger på byn sagt at han tror jeg er akkurat hans type jente, og han har virka oppriktig. Ikke på glattsjekkeren, men bare... ja.

Nei, æsj, jeg driter i hele greia. Gir opp =p

Meld deg inn i Den norske Turistforening og hiv deg ut på tur i fjellheimen i flotte høstfarger, så treffer du mange ordentlige og snille, og samtidig tøffe og sexy mannfolk.

Og hvem klarer å være sur og nedfor blant gylne høstfarger og stille fjelvann?

ååååh, han er egentlig ikke det, det gjør det bare verre.

Jeg tenker at det nye kullet mitt, 5-års studiet, skal jeg hvertfall holde meg unna. Og vi går ut sikkert tre ganger i uka sammen for tiden. Og hver gang vi er ute, så spør guttene i kullet hvorfor jeg takker nei til alle som prøver seg, og så sier jeg bare at de ikke falt i smak, gidde rikke alt tullet etterpå, etc.

Så er det en av disse karene i kullet mitt jeg har hatt et litt godt øye til lenge, og vi har hatt en herlig uskyldig kompisflørtetone, men jeg har ant litt vibber i luften. men kullet = forbuden frukt.

Så fikk jeg vite at to andr epå kullet har rota, og da tenkte jeg faen heller.

Så le vi to alene på nachspiel, og han spurt eom jeg ville sove i senga hans, uten baktanker. Jatakk, sa jeg, og beholdt klærne på, og så holdt han rundt meg. "Er det veldig ille om jeg kysser deg nå?" spurte han. "Nei smilte jeg, og så kyssa vi og kosa hele natta.

Så hasta jeg hjem søndagsmorgen, og idag møttes vi igjen. Først prata vi om løst og fast blant de andre, men så ba jeg ham bli med ut på en røyk.

Så spurte jeg åssen landet lå, og at alt var greit, jeg ville bare vite. Så sa han at han ikke angret på at det hadde skjedd, men at han angret på at det skjedde sånn, og at han hadde drukket så mye. Han hadde syntes jeg var en allright jente veldig lenge, men samtidig hadde han savnet eksen sin mye, og han orket ikke helt greier nå. Men det var kjempefint at jeg tok det opp, og han håpet at vi kunne fortsette den gode tonen.

Seff, sa jeg, og var kjempekul og dulta han i skuldra og smilte og var så allright at.

Så var han en snill fyr, og jeg en kul jente. Men etter at jeg kom hjem nå så har jeg bare lyst til å knuse ting eller gråte eller noe sånt. For faen.

"Så spurte jeg åssen landet lå, og at alt var greit, jeg ville bare vite."

Der har du problemet ditt. Etter en fuktig (les alkohol innblandet) natt med kun litt kyssing og kosing, kan du ikke spørre hvor lander ligger allerede. Hadde noen gjort det mot meg hadde de skremt meg laaaaaangt vekk.

Jeg sier ikke dette for å være kjip altså, det er bare min tanke :)

Meld deg inn i Den norske Turistforening og hiv deg ut på tur i fjellheimen i flotte høstfarger, så treffer du mange ordentlige og snille, og samtidig tøffe og sexy mannfolk.

Og hvem klarer å være sur og nedfor blant gylne høstfarger og stille fjelvann?

Sant nok. Men vi er så mye på farten nå på skolen at jeg har nesten ikke tid til sånt. Og de som går høstturer er som regel over min aldersgruppe...

Men takk for tips =)

Ikke denne gangen! =/

Jeg tror det er lurest å pule så fort som mulig.

Annonse

"Så spurte jeg åssen landet lå, og at alt var greit, jeg ville bare vite."

Der har du problemet ditt. Etter en fuktig (les alkohol innblandet) natt med kun litt kyssing og kosing, kan du ikke spørre hvor lander ligger allerede. Hadde noen gjort det mot meg hadde de skremt meg laaaaaangt vekk.

Jeg sier ikke dette for å være kjip altså, det er bare min tanke :)

Åh. Tror du?

Det var ikke sånn "er vi kjærester nå" da. Det var bare "hehe, vi må nesten break the ice etter lørdag istedenfor å bare late som ingenting, er du full av angst eller, hehe"

Men shit. Det har ikke falt meg inn engang at _det_ kan ha ødelagt noe. Han sa det var bra jeg tok det opp da...?

Jeg tror det er lurest å pule så fort som mulig.

Huh, seriøst?

Det er det jeg alltid gjør, og nå tenkte jeg at yess, denne gangen var jeg flink og ble ordentlig kjent først. (Og takk og pris for at vi ikke hadde sex, når det var en engangsrot uansett!)

Huh, seriøst?

Det er det jeg alltid gjør, og nå tenkte jeg at yess, denne gangen var jeg flink og ble ordentlig kjent først. (Og takk og pris for at vi ikke hadde sex, når det var en engangsrot uansett!)

Ja, jeg mener det. Da knyttes det fysiske, deilige bånd. Eller man oppdager straks at dette ikke er noe å gå videre med.

Ja, jeg mener det. Da knyttes det fysiske, deilige bånd. Eller man oppdager straks at dette ikke er noe å gå videre med.

Hm.. jeg tror heller jeg er glad for at jeg fant ut at vi ikke skal videre før vi hadde sex. Jeg tror ikke at han hadde ment noe annet om vi hadde pult den kvelden.

Og det pleier _aldri_ å funke å ha sex på første date hvis man vil noe mer =p

Hm.. jeg tror heller jeg er glad for at jeg fant ut at vi ikke skal videre før vi hadde sex. Jeg tror ikke at han hadde ment noe annet om vi hadde pult den kvelden.

Og det pleier _aldri_ å funke å ha sex på første date hvis man vil noe mer =p

Jeg har ingen erfaringer verken med dating eller med kjæresteri før puling, så jeg vet ikke. Men jeg har alltid pult første kvelden som innledning til det som etter hvert ble faste forhold. Altså pult før vi har rukket å bli kjærester.

Og har meget sjelden blitt dumpet. Men har heller aldri hatt noe behov for å definere forholdet i starten, bare ridd på bølgen og sett hva det har blitt til.

Jeg har ingen erfaringer verken med dating eller med kjæresteri før puling, så jeg vet ikke. Men jeg har alltid pult første kvelden som innledning til det som etter hvert ble faste forhold. Altså pult før vi har rukket å bli kjærester.

Og har meget sjelden blitt dumpet. Men har heller aldri hatt noe behov for å definere forholdet i starten, bare ridd på bølgen og sett hva det har blitt til.

I min verden er sex første kvelden en one night stand, og da spør de aldri om nummer e.l. dagen etterpå. Bortsett fra hvis de vil ha mer sex da. Men de ser visst ikke at jeg er et dugandes kjerringemne også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...