Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor mange tøffe gutter har du prøvd deg på uten hell? Og så gir du opp de "snille" etter bare ett forsøk?

Å nei, du får holde deg på dette markedet en stund til før du gir deg!

Hm.. skal prøve =) Men idag på skolen merka jeg at jeg var ganske så betatt. Utrolig hvor mye en avvisning forsterker tiltrekningen.. Og jeg skal sitte og se på ham hver dag i fem år.. *sukk*

Men jeg får vel bare prøve å glemme han også! Og se om jeg greier å finne en ny attraktiv og snill, som samtidig vil ha meg =o

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

40

• Babette

13

• ShitDiddelyDo

11

• sheba

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Hm.. skal prøve =) Men idag på skolen merka jeg at jeg var ganske så betatt. Utrolig hvor mye en avvisning forsterker tiltrekningen.. Og jeg skal sitte og se på ham hver dag i fem år.. *sukk*

Men jeg får vel bare prøve å glemme han også! Og se om jeg greier å finne en ny attraktiv og snill, som samtidig vil ha meg =o

"Men jeg får vel bare prøve å glemme han også! Og se om jeg greier å finne en ny attraktiv og snill, som samtidig vil ha meg =o"

Go girl, go! Og fortsett å holde oss oppdatert :-)

Gjest bagatelle

Ikke denne gangen! =/

Han hadde ikke en eneste tatovering, og han har gitt meg et "love cats" armbånd, og vi kjente hverandre i to mnd'er før vi kyssa..

Hvordan skal jeg greie å holde motet oppe når jeg for en gangs skyld faller for en som er snill, og han likevel ikke vil noe mer?

Hva er et love cats armbånd??

*Aldri hørt om*

Annonse

For min del tror jeg "trikset" var at jeg absolutt ikke var på utkikk etter en livsledsager.

Og ikke en ONS heller, for den saks skyld.

"Det bare falt seg naturlig"! ;-)

Ja, jeg har skjønt at det er det som er trikset. Men jeg greier ikke å legge fra meg å være på utkikk =/

Hva er et love cats armbånd??

*Aldri hørt om*

Mange ungdommer går med gummiarmbånd i ulike farger med forskjellige budskap på. "Live strong" osv. Så har kattevern laget slike som det står "love cats" på, som en oppfordring, på en måte.

Og dette hadde han egentlig kjøpt til seg selv, og samtidig støttet kattevern, men så gav han det til meg en dag, etter å ha blitt godt kjent med meg. Tror det er den fineste gaven jeg har fått på aldri så lenge *sukk*

Gjest bagatelle

Mange ungdommer går med gummiarmbånd i ulike farger med forskjellige budskap på. "Live strong" osv. Så har kattevern laget slike som det står "love cats" på, som en oppfordring, på en måte.

Og dette hadde han egentlig kjøpt til seg selv, og samtidig støttet kattevern, men så gav han det til meg en dag, etter å ha blitt godt kjent med meg. Tror det er den fineste gaven jeg har fått på aldri så lenge *sukk*

I see. Her er en medfølende klem fra meg, hvis du vil ha. Du finner nok en kjernekar en dag:)

Ja, jeg har skjønt at det er det som er trikset. Men jeg greier ikke å legge fra meg å være på utkikk =/

;-)

Jeg hadde faktisk tenkt ikke så veldig lenge før jeg traff han at jeg slettes ikke hadde tid til kjæreste - hvor skulle jeg ta den tiden fra, liksom?

Men blir man forelsket er det utrolig hvor mye tid man klarer å "hoste" opp...;-)

Bl.a. kommenterte han etter en stund at da vi traff hverandre hadde jeg alltid lange, velstelte negler med neglelakk! ;-) Etter en tid med kjæreste ble de klippet kort og ikke lakkert...

Jeg hadde nok bedre tid til å sitte og dille med neglene mine før jeg fikk noe annet å henge fingra i! ;-)

;-)

Jeg hadde faktisk tenkt ikke så veldig lenge før jeg traff han at jeg slettes ikke hadde tid til kjæreste - hvor skulle jeg ta den tiden fra, liksom?

Men blir man forelsket er det utrolig hvor mye tid man klarer å "hoste" opp...;-)

Bl.a. kommenterte han etter en stund at da vi traff hverandre hadde jeg alltid lange, velstelte negler med neglelakk! ;-) Etter en tid med kjæreste ble de klippet kort og ikke lakkert...

Jeg hadde nok bedre tid til å sitte og dille med neglene mine før jeg fikk noe annet å henge fingra i! ;-)

Hehe, jo det er sant.

Jeg tenkte også at jeg ikke ville ha kjæreste de to gangene jeg fant meg en.. Men hjelp meg å ikke ville ha kjæreste da =/

Åh. Tror du?

Det var ikke sånn "er vi kjærester nå" da. Det var bare "hehe, vi må nesten break the ice etter lørdag istedenfor å bare late som ingenting, er du full av angst eller, hehe"

Men shit. Det har ikke falt meg inn engang at _det_ kan ha ødelagt noe. Han sa det var bra jeg tok det opp da...?

"Men shit. Det har ikke falt meg inn engang at _det_ kan ha ødelagt noe. Han sa det var bra jeg tok det opp da...?"

Det er jo fint at han sa det... men helt ærlig, hva ellers skulle han ha sagt?

Huff nå føler jeg meg skikkelig slem her og det er ikke meningen:) Men til neste gang, vent heller til f.eks neste bytur; hvis han prøver seg på deg igjen så er det helt sikkert noe der, hvis ikke så er det bare å glemme det :)

Forøvrig, er han keen på deg så har ikke dette ødelagt følelsene hans, men det jeg sier er at det kan ha skremt han noe bort, noe som kan gjøre han litt avvisende en stund før han helt vet hva han vil, for han vet jo hva du vil:)

Annonse

Elsker sytekopper som er full tre ganger i uka. De er så sjeldne og verdifulle... Særlig når man sitter ensom om nettene og dette er det nærmeste jeg kommer utelivet. he, he

Han virker som en ålreit gutt, og du bør ikke tenke negativt om å møte ham de neste fem årene. Gode venner kommer ikke alltid seilende på en brødfjøl heller.

At han ikke svarer, er kanskje fordi kan er litt forlegen og ikke vet helt hva han skal svare... Du trenger neppe bekymre deg for det.

Hvordan skal man bli sammen med noen hvis enn ikke feiler inne i mellom. Lev livet og nyt at du er fri litt til!

Babette liker hidi.

"Men shit. Det har ikke falt meg inn engang at _det_ kan ha ødelagt noe. Han sa det var bra jeg tok det opp da...?"

Det er jo fint at han sa det... men helt ærlig, hva ellers skulle han ha sagt?

Huff nå føler jeg meg skikkelig slem her og det er ikke meningen:) Men til neste gang, vent heller til f.eks neste bytur; hvis han prøver seg på deg igjen så er det helt sikkert noe der, hvis ikke så er det bare å glemme det :)

Forøvrig, er han keen på deg så har ikke dette ødelagt følelsene hans, men det jeg sier er at det kan ha skremt han noe bort, noe som kan gjøre han litt avvisende en stund før han helt vet hva han vil, for han vet jo hva du vil:)

Åh, jeg føler meg så dum!!

Jeg venta jo til neste bytur før jeg tok det opp. Men jeg merka at han var veldig usikker på hvor han hadde meg, så derfor ville jeg bare bryte isen, så vi kunne snakke normalt sammen igjen.

Men det er jo som du sier, det at jeg spurte alene kan jo ikke ha ødelagt alt om han virkelig er/var interessert i meg, så da trenger jeg ikke dunke hodet i veggen.

Men det er absolutt et tips jeg skal ta med meg til neste gang.. selv om jeg hater å gå å lure =)

Uff, jeg vet ikke om jeg gleder eller gruer meg til i morgen, når vi blir sperra inne i en hytte sammen med mye alkohol og resten av klassen.. =p

Hvor gammel er du?

Åh, jeg føler meg så dum!!

Jeg venta jo til neste bytur før jeg tok det opp. Men jeg merka at han var veldig usikker på hvor han hadde meg, så derfor ville jeg bare bryte isen, så vi kunne snakke normalt sammen igjen.

Men det er jo som du sier, det at jeg spurte alene kan jo ikke ha ødelagt alt om han virkelig er/var interessert i meg, så da trenger jeg ikke dunke hodet i veggen.

Men det er absolutt et tips jeg skal ta med meg til neste gang.. selv om jeg hater å gå å lure =)

Uff, jeg vet ikke om jeg gleder eller gruer meg til i morgen, når vi blir sperra inne i en hytte sammen med mye alkohol og resten av klassen.. =p

"Uff, jeg vet ikke om jeg gleder eller gruer meg til i morgen, når vi blir sperra inne i en hytte sammen med mye alkohol og resten av klassen.. =p"

Å så moro!! Gled deg!!! Dette fikser du vettu, ta på deg noe smashing og sett på go'sjarmen! :0) Og gi rapport!! :))

"Uff, jeg vet ikke om jeg gleder eller gruer meg til i morgen, når vi blir sperra inne i en hytte sammen med mye alkohol og resten av klassen.. =p"

Å så moro!! Gled deg!!! Dette fikser du vettu, ta på deg noe smashing og sett på go'sjarmen! :0) Og gi rapport!! :))

Men han _er_ jo ikke interessert...! Jeg tør ikke å gjøre noe som helst mer nå hvertfall, da får han ta initiativet, og det tror jeg han er for sjenert til. Men rapport skal du få anyhow, så du kan disse det dumme jeg har sagt og gjort ;p

En venninne av meg i klassen ble møkk dritings på lørdag, og ville fortelle meg en hemmelighet. "Jeg har rota med xxx". Jeg fikk hakeslepp, og måtte fortelle henne min hemmelighet. Jeg har også rota med xxx!

Jævla håpløse gutter altså. Det er helt _utrolig_ for en uflaks jeg har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...