Gå til innhold

Så deilig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*klø bak øret*

Du får ligge der og male en stund, nå skal jeg hente søster og dra på skogstur. Har til og med kjørt en halvtime på ellipsemaskin, jøss så sprek da gitt! :D

Wow, blir nesten i litt bedre humør av den fine dagen din.

Drar mot skolen jeg nå. Til Loverboyen som aldri svarte på meldingen =( Wish me luck.

Vi snakks!

Gjest Princess Peach

Wow, blir nesten i litt bedre humør av den fine dagen din.

Drar mot skolen jeg nå. Til Loverboyen som aldri svarte på meldingen =( Wish me luck.

Vi snakks!

Lykke til, masse! Håper han tar til fornuft, må ikke la noe så fantastisk slippe ut av hendene sine. ;)

Gjest tror jeg er litt utafor;)

Ja, i dag er jeg superwoman! :D

Har nemlig gått i 2,5 timer nå, å du hellige moses så sliten jeg er!

kjenner dere hverandre eller? Planlegger middag og greier... hvorfor i alle dager diskuterer dere dette i "offentligheten"?

Gjest Princess Peach

kjenner dere hverandre eller? Planlegger middag og greier... hvorfor i alle dager diskuterer dere dette i "offentligheten"?

Ehm, forum for MELDINGER, noen. Vi bare tuller, men kanskje du må ha det inn med teskje hvorfor noen sitter og skriver nonsens på meldinger.

Gjest tror jeg er litt utafor;)

Ehm, forum for MELDINGER, noen. Vi bare tuller, men kanskje du må ha det inn med teskje hvorfor noen sitter og skriver nonsens på meldinger.

Neida, neida, for all del, jeg bare lurte!! Det virket som om dere kjente hverandre godt, så jeg tenkte det var litt rart dere ikke sendte meldinger bare.. Men da var det en forklaring:) (Har ikke vært så mye inne på denne siden, så jeg tenkte å spørre bare!)

Annonse

Gjest Princess Peach

Neida, neida, for all del, jeg bare lurte!! Det virket som om dere kjente hverandre godt, så jeg tenkte det var litt rart dere ikke sendte meldinger bare.. Men da var det en forklaring:) (Har ikke vært så mye inne på denne siden, så jeg tenkte å spørre bare!)

Nei, kjenner hverandre bare på DOL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...