Tenkende Skrevet 16. april 2001 Skrevet 16. april 2001 Hei Jeg har spurt før, men spør i gjen: Hvorfor står ikke mitt nick oppført på listen til hjemmesider? jeg har hatt hjemmeside der leeeeeenge! ??????? Mvh 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 17. april 2001 Skrevet 17. april 2001 Hei, vi er klar over problemet og jobber med det. Dessverre har problemstillingen kommet litt bak i køen i det siste, men nå er den på "tapeten" 0 Siter
Tenkende Skrevet 17. april 2001 Forfatter Skrevet 17. april 2001 Hei, vi er klar over problemet og jobber med det. Dessverre har problemstillingen kommet litt bak i køen i det siste, men nå er den på "tapeten" Okai ) Det var godt å høre at det ikke bare gjaldt meg ) Takk 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 18. april 2001 Skrevet 18. april 2001 Okai ) Det var godt å høre at det ikke bare gjaldt meg ) Takk Heisann, nå er den fikset :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.