cathlin Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hvor mye koster en http://www.heartlandcrafters.homestead.com/publishImages/AirFreshnerDollsList~~element44.gif ? 0 Siter
frosken Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg deler ut gratis dersom du har gjort vesentlig innsats i det siste. Hvis du var ærlig i siste snakketimen, så kvalifiserer det for minst tre stk! 0 Siter
cathlin Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Jeg deler ut gratis dersom du har gjort vesentlig innsats i det siste. Hvis du var ærlig i siste snakketimen, så kvalifiserer det for minst tre stk! Bare tre?? Regner med at du flyr og henter flere. 0 Siter
cathlin Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Bare tre?? Regner med at du flyr og henter flere. Nå skal jeg forresten male hele livet. 0 Siter
frosken Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Bare tre?? Regner med at du flyr og henter flere. Har du vært så flink?!? Du skal få alle de stjernene du fortjener :-) 0 Siter
frosken Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Nå skal jeg forresten male hele livet. Kreativ? Jeg maler også - sprossene på alle vinduene....*s* 0 Siter
cathlin Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Har du vært så flink?!? Du skal få alle de stjernene du fortjener :-) Næh, tror kanskje bare jeg tar en likevel:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Kreativ? Jeg maler også - sprossene på alle vinduene....*s* Rosa? 0 Siter
frosken Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Rosa? Hvitt. Kommunalt diktatur medfører ingen mulighet for kreative innspill. Hvilke farger bruker du? 0 Siter
cathlin Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Hvitt. Kommunalt diktatur medfører ingen mulighet for kreative innspill. Hvilke farger bruker du? Hvitt er pent, rent og nøytralt. Hva ville du valgt av farger hvis du kunne velge? Det blir en del grått og grønt, lilla og gult og rødt-sort. Blått for seperasjon og tilbaketrekning. Grått for tåke og avstand. Grønt for vekst og liv. Gult for lys og gode tanker og intelligens. Lilla er avslappende og sørgmodig og god. Hva slags farger liker du eller bruker du? 0 Siter
cathlin Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Hvitt er pent, rent og nøytralt. Hva ville du valgt av farger hvis du kunne velge? Det blir en del grått og grønt, lilla og gult og rødt-sort. Blått for seperasjon og tilbaketrekning. Grått for tåke og avstand. Grønt for vekst og liv. Gult for lys og gode tanker og intelligens. Lilla er avslappende og sørgmodig og god. Hva slags farger liker du eller bruker du? Alle avviser meg!!!!! 0 Siter
frosken Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Alle avviser meg!!!!! Du har ikke fremvist stjernekortet ditt, derfor kan du heller ikke få noen stjerner. Det er ikke noe sted å lime dem inn! 0 Siter
cathlin Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Du har ikke fremvist stjernekortet ditt, derfor kan du heller ikke få noen stjerner. Det er ikke noe sted å lime dem inn! Psshh. :-( 0 Siter
frosken Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Hvitt er pent, rent og nøytralt. Hva ville du valgt av farger hvis du kunne velge? Det blir en del grått og grønt, lilla og gult og rødt-sort. Blått for seperasjon og tilbaketrekning. Grått for tåke og avstand. Grønt for vekst og liv. Gult for lys og gode tanker og intelligens. Lilla er avslappende og sørgmodig og god. Hva slags farger liker du eller bruker du? Nå om dagen tror jeg at hvitt egentlig er det eneste jeg har lyst til å male med. Alt annet lager for mye røre... 0 Siter
frosken Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Psshh. :-( Er du blidere i kveld? Eller forresten, du sover sannsynligvis allerede, Husk oppvaskmaskinen kl 07.00 i morgen tidlig! 0 Siter
cathlin Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Er du blidere i kveld? Eller forresten, du sover sannsynligvis allerede, Husk oppvaskmaskinen kl 07.00 i morgen tidlig! Jo, endelig begynner jeg å bli i bedre humør. Det hjalp å lære at 10^loga=a og e^lna=a. Dessuten var jeg oppe 06.45. 0 Siter
frosken Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jo, endelig begynner jeg å bli i bedre humør. Det hjalp å lære at 10^loga=a og e^lna=a. Dessuten var jeg oppe 06.45. Det hjelper med slik konkret kunnskap! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.