Gå til innhold

problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har virkelig ingen anelse om hvor jeg skal legge dette innlegget, så det slenges inn her!

har et problem som er gaske irriterende og som jeg tenker en del på! Jeg har så sinnsykt kalde hender og føtter (hele året). jeg orker nesten ikke klø meg selv på magen, så kaldt er det. kjæresten min rygger unna når jeg tar i han pga kulda... det er slitsomt!! noen som har noen kjerringråd eller vet om noe annet som kan hjelpe??

la innlegget inn her og, kanskje det er her det hører hjemme?

Skrevet

Helsekosten har noe til deg. Bio biloba (el.l) har jeg hørt hjelper godt. Bare forklar ståa, så hjelper de deg nok.

Skrevet

Helsekosten har noe til deg. Bio biloba (el.l) har jeg hørt hjelper godt. Bare forklar ståa, så hjelper de deg nok.

takk :) fikk dette sterkt anbefalt på helsekosten :) skal kjøpe når jeg får penger! det er sykt dyrt (ca 500 kr), men heller det enn å gå å være iskald..

Skrevet

takk :) fikk dette sterkt anbefalt på helsekosten :) skal kjøpe når jeg får penger! det er sykt dyrt (ca 500 kr), men heller det enn å gå å være iskald..

Fint! Du må jo få lov til å ta på gubben ;) Lykke til!!

Skrevet

Fint! Du må jo få lov til å ta på gubben ;) Lykke til!!

ja ;) det hadde vært litt hyggelig å kunne ta på noen uten at de hoppa bakover, o.l. hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...