lasl Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Eg har fibromyalgi. Har nå fått muskelbetennelse fra hofte og ned i kne. Noen som vett om det er en sammenheng? Har fått brexidol mot betennelsen. 0 Siter
avidi Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Det kan ha en sammenheng. Jeg har selv fibromyalgi, skoliose og annet snusk. Jeg får ofte betennelser rundt omkring i kroppen pga. feilbelastninger f.eks i fot eller arm. Du kompenserer ubevist for smerte et sted i kroppen ved å forsøke å avlaste der det gjør vondt, noe som ofte fører til smerter andre steder. Dettte er ikke noen vitenskapelig teori men egen erfaring etter mange år med vond kropp. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har hørt det er vanlig,ja. Har selv lett for å få betennelse i armen ved å bruke den litt mere enn vanlig (skal ikke mye til), har også fått verkefinger et par ganger og urinsyregikt en gang. Har fibromyalgi jeg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.