Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg er en 37 aar gammel mann (175 cm/64 kg), som jobber i Thailand for hotell. jeg har siden 4-5 maaneder siden folt litt smerter i venstre kne ledd, naar jeg boyer meg og sykler etc.

Saa jeg oppsokte lege i et velremonent sykehus i Phuket(bangkok hospital)for aa hjelpe meg.De tok rongten bilder og en bein lege expert, sjekket og fortalte jeg hadde en infeksjon i kne ledded,grunnet slitasje under storre anstrengelser.Han mente at min legg muskel i hoyre side er storre enn venstre side.Og at kne ledded ikke fungerte stabilt/rett grunnet denne legg muskle svakhet.

Saa han vil at jeg maa trene opp legg muskelen venstre side saa den vil forsterke/hjelpe kne ledded med tid. Jeg var bedt om ikke aa anstrenge for mye og under anstrengelser bruke flexible kne-support. Grunnen til at jeg kontakter dere, var aa vite om det er korrekt hva jeg var fortalt? etter ovelser forklart i fra legen(legg muskel forsterking ovelser i laar)foler jeg faktisk mer smerter enn for..hvis jeg setter/boyer meg ned foles mer smerter i kne ledded.

Jeg var ogsaa forklart at det er en behandling for dette med sproyte kur?

[email protected]

haaper dette forum kan hjelpe med raad.

Tom

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...