Gjest Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 hei jeg er en 37 aar gammel mann (175 cm/64 kg), som jobber i Thailand for hotell. jeg har siden 4-5 maaneder siden folt litt smerter i venstre kne ledd, naar jeg boyer meg og sykler etc. Saa jeg oppsokte lege i et velremonent sykehus i Phuket(bangkok hospital)for aa hjelpe meg.De tok rongten bilder og en bein lege expert, sjekket og fortalte jeg hadde en infeksjon i kne ledded,grunnet slitasje under storre anstrengelser.Han mente at min legg muskel i hoyre side er storre enn venstre side.Og at kne ledded ikke fungerte stabilt/rett grunnet denne legg muskle svakhet. Saa han vil at jeg maa trene opp legg muskelen venstre side saa den vil forsterke/hjelpe kne ledded med tid. Jeg var bedt om ikke aa anstrenge for mye og under anstrengelser bruke flexible kne-support. Grunnen til at jeg kontakter dere, var aa vite om det er korrekt hva jeg var fortalt? etter ovelser forklart i fra legen(legg muskel forsterking ovelser i laar)foler jeg faktisk mer smerter enn for..hvis jeg setter/boyer meg ned foles mer smerter i kne ledded. Jeg var ogsaa forklart at det er en behandling for dette med sproyte kur? [email protected] haaper dette forum kan hjelpe med raad. Tom 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.